saçmalamakta çığır açtın kankam tebrik ediyorum. sizde cidden sorun var az önce fenerbahçe ligde penaltıda lider diyordun, ligde en az kart gören sizsiniz diyordun ben linkleri koyunca entry değişti bir anda şimdi "bizden çok attınız işte"ye döndü *
sen 1.5 sene yani 2 sezon kırmızı kart görmediğinizde herhangi bir yorum yaptın mı ? yapmadın hebele hübele geçiştirdin dimi zamanında. şimdi neyin yorumunu bekliyorsun sen yorum yapmış mıydın ??