Şimdi gizemciğim şöyle oldu. Bana ve başkana dil uzatıyorlardı. Ben de değerli gardrşime, biz böyle yıpranırken sen izleyecek misin deyip, seni yazdım. Kusura bakma artık.
Tamam güzeldi, tamam ünlü bir aileden geliyordu, ama çok hareketsiz ve renksizdi. Belki siyasi kariyer yapmak istiyordu ama bir hobisini, eğlencesini bilmiyorduk. Amcası ile çekilmiş fotoğrafları dışında bir gönderisi de yoktu. Haliyle ilk 3'te değildi.
(bkz: gizem idi)
Son zamanlarda bu başlığı sol framede sıklıkla görüyorum ve aynı yazar ihya etmiş sürekli. Bir anısı var zannediyorum. Benim de bunu yazasım geldi. Anılara saygım var bu arada.