2 katı fiyat verip akıllı telefon almaktansa bunu almak daha iyi. 1 sene kullansan kar. ki zaten s4 ün yapıpda bunun yapamayacağı bir şey yok. saçma sapan uygulamalar dışında. gözle okuma el değmeden çevirme gibi. yani işinize yarar her şey bu telefonda mevcut. bu fiyata bu telefon hakikaten harika dostum.
telefonu alırken kız sigorta yapalım dedi kırılırsa bozulursa diye dedim gerek yok atarım bi daha alırım havamı da yaptım yani o derece uygun.*
Vitrin özelliği vardır, ilgi çeker. Alınca pişman olma ihtimaliniz yüksektir. Standart kullanıcılar içinse çok daha pahalı akıllı telefonlarla pek farkı olmayan telefondur. Dikkatli kullanmanız gerekir çünkü servisle ilgili şikayetleri okumak ömürden ömür götürür.
Sansür olayından sonra internet sayfasını kapatmaya başladı. internette geziniyorsunuz hop birden atıveriyor. Sansür işin şaka kısmı da son zamanlarda böyle bir hata veriyor.
efendim eğer ki root edip kamerayı flashlı olana çevirdiyseniz bu güncellemeden faydalanamıyorsunuz. ve eğer ki böyle bir şey yaparken GN_Camera.apk dosyanızın yedeğini sysytem/app/ da tutmadıysanız yani yeni versiyon buradaysa telefonu orjinal rom kurup güncel duruma kadar gelmeniz gerekebilir. hayırlı tıraşlar.