şarj girişi gibi illeti olan bir telefon o olmasa belki daha iyi olabilirdi ama o yer illaki bozulacak neredeyse her gm discovery marka telefonunuzun yaşadığı sorun.
Bu telefonun şarj girişini o kadar aşırı dandik yapmışlarki bide garantiye gonderen herkesten kullanıcı hatası diyip 50 lira tokatliyorlar adamlar yolunu bulmuş resmen.
Şarj soketi kırılır, belleği yetersizdir, kamerası dandiktir. 3 yıl önce gideri vardı ama artık devir değişti. Tabii çelik de değişti. Artık son demlerini yaşarken annem kullanıyor ve çok seviyor.
Bir zamanlar geceleri kafamı yastığa koyduğumda belediye mi dağıtıyor, almayanı mı sikiyorlar ne yapıyorlar? Neden herkeste bu telefondan var diye kara kara düşünürdüm.