general mobile discovery

entry418 galeri43
    397.
  1. 4 yıl olmasına rağmen beni yarı yolda bırakmayan canım telefonumdur.

    Arada tökezlese de bir iki yıl daha gideri var.
    2 ...
  2. 398.
  3. 399.
  4. Allah belasını versin diye tanımlanır.
    Doğum günü hediyesi olarak elite modeli geldi lanet olsun bir gün normal çalışamadı.

    Almayın bu markayı,çevrenizdekilere de aldırmayın.

    Not: bu arada varsa telefon önerileriniz alırım bi dal :*
    2 ...
  5. 400.
  6. şarj girişi gibi illeti olan bir telefon o olmasa belki daha iyi olabilirdi ama o yer illaki bozulacak neredeyse her gm discovery marka telefonunuzun yaşadığı sorun.
    1 ...
  7. 401.
  8. Pişmanlıktır. 2 sene kullandım bu telefondan bozma şeyi. Aldığım güne lanet olsun.
    2 ...
  9. 402.
  10. Bu telefonun şarj girişini o kadar aşırı dandik yapmışlarki bide garantiye gonderen herkesten kullanıcı hatası diyip 50 lira tokatliyorlar adamlar yolunu bulmuş resmen.
    4 ...
  11. 403.
  12. Bende amiral gemisi var gm nin.
    0 ...
  13. 404.
  14. Şarj soketi kırılır, belleği yetersizdir, kamerası dandiktir. 3 yıl önce gideri vardı ama artık devir değişti. Tabii çelik de değişti. Artık son demlerini yaşarken annem kullanıyor ve çok seviyor.
    4 ...
  15. 405.
  16. Ben ve kardeşim de dahil Orta direk bütün türk gençlerinin elinden geçmiştir. F/p ürünü gibi görünür ama baya leştir.
    0 ...
  17. 406.
  18. 407.
  19. Ilk akilli telefonum onu birakip s 7 edge terfi ettim
    Bir daha o sikimsonik telefonu kullanmayı allah nasib etmesin.
    1 ...
  20. 408.
  21. bende 2014 ocakta aldım halen kullanıyorum ama batarya boktanlaştı.
    2 ...
  22. 409.
  23. 4. Seneme dönüyorum. Bi kaç yıldır dokunmatiği tekliyor. Kalibrasyonu çok kötü.

    Bu sene başından beri de tuş kilidi tuşu basmıyor. Baya bi kuvvet uygulamak gerekiyor.

    Bataryası da bu sene beni çok zorluyor.

    Ama bence normal, iyi bile dayandı.

    Edit: hafızası da yetmiyor. Uyarı veriyor sürekli depolama alanı tükenmek üzere diye.
    4 ...
  24. 410.
  25. a101 de yeniden satışa çıkmış. e yuh yani. 5 sene önceki teknolojiyi 700 liraya alabilirmişiz. ülkeyi bu hale getirenler utansın
    3 ...
  26. 411.
  27. ütü veya bardak altlığı olarak hayli iş görüyor.
    4 ...
  28. 412.
  29. zamaninda bende vardı şarj soketi sorunu vardı 4 kere değistirdim kendi kendine bozuluyordu 5. de sibirden telefonu kırıp yenisini aldım.
    0 ...
  30. 413.
  31. Bir zamanlar geceleri kafamı yastığa koyduğumda belediye mi dağıtıyor, almayanı mı sikiyorlar ne yapıyorlar? Neden herkeste bu telefondan var diye kara kara düşünürdüm.
    2 ...
  32. 414.
  33. ucuz diye aldık valideye. okey oynansa kasıyor.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük