alana hayırlı olmasını diledigim telefon. keşke gm 2 yi bekleseydin demeden gecemeyeceğim. hem 2 de daha kaliteli bir islemci kullanıyor ve geliştiriliyor.
Sim 1 ile sim 2 arasında fark olup olmadığı merak edilen telefon. Sim 1 in internet açısından daha hızlı olduğu söylenmekte. Bilgisi olan varsa bi mesaj atsın lütfen.
Geçen gün akşam bir arkadaşımın elinde görüp biraz incelediğim telefon. Menü geçiş hızı hoşuma gitti. Ram ekran gibi özellikleri zaten iyi. Eğer kullandığım telefondan memnun olmasaydım almayı düşünebilirdim.
sahibi olduğum 3 telefondan birisi. performans konusunda beni oldukça memnun eden ve her önüme gelene xperia z alacağıma keşke iki tane bundan alsaydım dediğim ve tavsiye ettiğim telefondur.
almadan önce tereddütlerim vardı. ancak o tereddütleri bana bir bir yedirdi. fakir telefonu değil bir kere onu geçeceksin. s4mini ile yapabileceğiniz nerdeyse her şeyi yapabiliyorsunuz bu telefonla neden fakir telefonu olsun fiyatı uygun diye.
video performansı çok iyi olsa da fotoğraflarını pek beğenmiyorum odaklanma sorunu var gibi ancak vardır onun çözümü buna da eminim.
Şu an bu entry'yi girmemi sağlayan telefon. Ekranı gerçekten süper. Ancak çok renkli çinlerden çalıntı stock romunu sevmediğin için garantiden çıkarıp custom rom attığım teknoloji harikası.
sarj aleti asiri dandik ve bir sure sonra sarj soketi problemi yasatiyor. tek kotu yani bu. neyse ki tek seferlik bir sorun ve duzeltilince tekrarlamiyor. su meshur hatali parti ile alakali. ayrica zamlandikca zamlaniyor. yakinda en buyuk ozelligi olan fiyat performans dengesini kaybedecek.
Teknoloji özürlülerinin anlayamayacağı telefondur. Samsung s3 modeli ile arasında 300 liralık fark vardır. 700 veren 1000 lirada verir. Fakat şu var ki bu general gerçekten harika iş çıkartmış.. inceliği ile s3'e bir fark koyuyor. internet hızı ve oyunlarda kesinlikle daha iyi. Samsung'un reklam gelirlerine para veren enayiden akıllıdır. Bu cihazın tek eksiği sar. Değerleri biraz yüksek..
gm'in piyasaya girmek, daha doğrusu piyasaya sağlam bir şekilde girebilmek için diğer kaynaklarından feda edip oluşturduğu ve olması gereken fiyattan 150-200 $ daha ucuza sattığı telefon. ben geçen sene galaxy s iii mini almıştım, kılıfıydı jelatiniydi derken neredeyse bin tl'ye patladı. şimdi kardeşim için benzer fiyatı gözden çıkartmışken bu telefonu gördüm. tasarımı bir yana, gerçekten özellik olarak apple'ın en iyi ürünleriyle bile kafa kafa oynayabilecek tarzda bir cihaz üretmişler. hem de bu fiyata.
bence şu sıralar telefon ihtiyacı olup da neyi alacağını bilmeyen herkes için biçilmiş kaftan bu cihaz.