giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
general mobile discovery
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
418
↓
galeri
195.
3 gündür kullandigim telefon.
Fakirmiyim hayır değil s3 piyasadaki en pahalı telefon neyse alabilecek güçteyim ama ilk kez marka değeri olmayan bir şeyi aldigim için mutluyum.
Tek kelime ile tarif etmek gerekirse bu mal bi harika dostum.
necati bilader
04.02.2014 05:36
0
...
şikayet et
#22760692
kaydet