--spoiler--
topraklarının derdine düşmeyip evlenme çocuk yapma peşindeyken
--spoiler--
evlenmeyip nüfusu devam ettirmeden topraklarını nasıl tutacaklar? katledilip azalarak bitmeyi mi beklemeliler? savaş bölgesi de olsa her şeye rağmen hayat devam eder. türkiye'deki sekülerler kadar kötü niyetli ve cahilini görmedim.
Bir ırk düşünün yıllardır yanı başındaki ülke tarafından kademeli olarak katlediliyor ama bu halde bile evlenme peşindeler amk kahkaha patlattım haberi görür görmez. Bunlar bile kendi topraklarının derdine düşmeyip evlenme çocuk yapma peşindeyken bizim arap aşığı islamcılar 7/24 gazze için program düzenliyorlar boykot yapıyorlar ahhahahahahahahah.
batılı siyonist orospu evlatlarının gazzeyi yok etme planı ayyuk çıktı ve biliniyor.
hangi kafa yapısında oldukları biliniyor.
allah nesillerini yok etsin.
zaten yok da.
arkadaşı olmayanın nesli mi olur amk, saçmaladım bende.
mısırlı arap göçmenlerin yaşadığı yahudi şehri, west bank ise ürdün krallığı ve ürdünlü araplar tarafından iskan edilmiş sameriya ve yahudiye bölgesi.
nehirden denize filistin tabiri de yahudilerin yaşadığı şehirleri soykırımla musevilerden arındırmayı amaçlayan pan-arabist, ihvancı bi slogandan ibaret.
elinde fırsat varken dürzileri, ezidileri, yezidileri, süryanileri, nusayrileri ve kürtleri katleden din üstünlükçü bedevi aşiretleri aynı vahşeti yahudilere uygulayamadığı için deliriyor.
siz hiç azınlıklara özerk yönetim tanıyan, azınlıkların kendi kültürlerini yaşamalarına müsamaha gösteren bedevi gördünüz mü? adamlar, nazilerle aynı mentaliteye sahip.
Artık dünyada orman kanunu var, gerçi nezamn demokrasi insan hakları olduki, yıllardır bizi demokrasiyle uyutup kendileri Avrupa israil, yıkım, sömürge, cinayet, soykırımı kendilerine meşru kıldılar. Ama kağıt üstünde onlar medeni yani katiller, ölenlerde yani masum insanlarda barbar oluyor. Dünyayı buna inandırdılar.
insan hakları, uluslar arası hukuk, insanlık onuru, evrensel ilkeler palavrası vs. tüm insani değerlerin siyonistlerin elleriyle ayaklar altına alındığına tüm dünya şahit oldu gazze de!
devletler, devlet başkanları ülke menfaatleri ve
konjonktür söylemini kendilerine siper yaparak, ekseri buna sığınarak, tanrı gibi korktukları siyonistlerin baskısısından çekinerek 2 milyon sivil halkın ekmeksiz, susuz ve ilaçsız kalmasına göz yumdular gazze de!
çocukların ve yüzbinlerce sivilin canlı yayında katletildiğine tüm dünya şahit oldu gazze de!
insani haysiyet taşıyan ve vicdan sahibi tüm insanlık kaybetti gazze de!