Gs avrupada en başarılı türk takimıdir. Ama juventusu yendigi 2013 aralik tarihinden sonra avrupada kac mac kazanmiştır? Ne başarısı vardır? Fikret orman bunu kastetti. Eger cok eskileri baz alacaksak nottingham forrest te avrupanın en buyük takimlarından birisi şu anda.
renklilerin biat etmesi gereken büyük başkan. galatasaraylılar aman bulaşmayın bu adama fenerbahçe bulaştı sonuç en sevdikleri 3 futbolcu beşiktaş'a geldi. gomis'i cenk'in yedeği yapmasın sonra açık ve net.
Bonservis vermediği futbolculara ne kadar imza parası verdi bir açıklasa da ekonomi görsek. Pepe 5 milyon Euro mesela. Kulübe vermeyip imza parası 5 milyon verip bonservissiz aldım demek ayrı bir kafa. Allah var başkanın lafını duymadık tinerciler söylüyor. Evet.
Eğer gerçekten cenk tosunu 25 milyon euroya satarsa ülkenin başına geçmesi gereken kişidir.
Türk parasına vur 100 milyon eder lan.
Ciddi bir başarı harbiden.
Tabi cenkte iyi çalışıyor şimdi allah için.
beşiktaş'ın stadını tüm oyunlara rağmen kendi yerine inşa eden, bedavaya şampiyonlar ligi takımı kuran efsane. bir kulüp başkanı daha ne yapabilir ki helal olsun fikret orman açık ve net.
demba,cenk transferleriyle ingiltere piyasasına giren fiko başkan kim olduğunu şimdi de avrupa'ya göstermeye başladı.şimdi ingilizler düşünsün.başkan uçağın yakıtına yazık transfersiz gelme.
cenk tosun u 27 milyon euro ya göndermiş başkandır.
bonservissiz bir forvet daha kazandırırsa çok iyi olur. iyi alıştık para vermeden kadroyu güçlendirmeye.
ayrıca negredo konusunda çok yanlış yaptı. leblebi golcülerden böylesine sorunlu kısır bir forvete yönelmek gerçekten çaresizce yapılan bir harekettir.
'' Müslümanlar'ın sempati duyduğu bir takım olmak istiyoruz. Muhammed Ali varken boks izliyorduk. Muhammed Ali bıraktı ve boksa ilgi bir anda bitti."
"Bizim akranlarımızın hepsi sokak çocuğu. Sokakta oynardık, bisiklete binerdik, Artık sokak bitti. Çocuklar evde bilgisayarları, tabletleri başında. Kızlarıma bakıyorum şu an telefonlarıyla ilgileniyorlar. Çocukları sokağa çıkarmanın tek yolu spordur."
"Arkadaşlarınla paslaşma, itişip kakışma, abiye saygı... Bunlar sokakta öğrenilen şeyler. Bu sadece futbol için değil, bu genel. Sokak bittiği için sporcu çıkarmamızın tek yolu artık okullardır. Bunu çalışmak lazım. Büyük büyük statlar yapıyorsunuz ama boş."
Reis haklısın da burası türkiye bu dediklerinin hiçbiri olmayacak maalesef.