cenk tosun u 27 milyon euro ya göndermiş başkandır.
bonservissiz bir forvet daha kazandırırsa çok iyi olur. iyi alıştık para vermeden kadroyu güçlendirmeye.
ayrıca negredo konusunda çok yanlış yaptı. leblebi golcülerden böylesine sorunlu kısır bir forvete yönelmek gerçekten çaresizce yapılan bir harekettir.