'biz de site açıp onun bunun anasına bacısına küfür mü ettirelim?' demiş.
gerek yok fiko can kulübün teknik adamı ile pırlanta gibi dediğin futbolcun saha içinde 70 milyona göstere göstere milletin ne anasını ne bacısını bırakıyorlar nasılsa hiç yorulma boşuna.
Van Persie hareket yapınca Beşiktaş'ta olsa yapamaz deyip Caner ana avrat sövünce olur öyle şeyler diyen tip. Sen git biraz sayın cumhurbaşkanım demeye çalış hadi canım. Evet.
bu gifi koydum diye bana 6 hafta çaylaklık cezası verilir mi? bir kere sadece ve sadece yayıncı kuruluşun kamera kayıtları baz alınarak ceza verilir mi?
bu adam bunu diyor işte. ama siz yine g.tünüzü başınızı sallıyorsunuz. sallayın anam sallayın... elbet biri çakar laaapp diye kalırsınız.
şenol güneş ve quaresma ısrarını sürdürürse seneye tvlere çıkıp: "ıııı beşiktaş tabi ıııı büyük bir camia ıııı geçen sezonlarda avrupada neler yapılır ıııı gösterdi ıııı tabi bu bir bayrak yarışı ıııı bu bayrağı bu sene gaassaray ve başakşehir gibi takımlara devrettik ıııı beşiktaş büyük camia hocamızla abi kardeş gibiyiz ıııı quaresma çok iyi çocuk ııı " falan der.
acilen şenol güneş'i kovup rıdvan dilmen'i takımın başına geçirmelidir. quaresma ve cenk tosun'un da devre arası sözleşmeleri feshedilmeli yerlerine volkan şen ve umut bulut alınmalıdır.
ama nedendir bilinmez her gün farklı bir açıklama yapmadan kendini tutamıyor. ki bu en nefret ettiğim şeylerden biridir. başka klüpler hakkında konuşacağına kendi takımını değerlendir kardeşim.
futbolu iyice magazin malzemesi ettiler anasını satayım.
yok o kuarezmayı alır yedeğe oturturmuş yok o lensi almış falan filan. bunların ne faydası var anlamıyorum.