Bonservis vermediği futbolculara ne kadar imza parası verdi bir açıklasa da ekonomi görsek. Pepe 5 milyon Euro mesela. Kulübe vermeyip imza parası 5 milyon verip bonservissiz aldım demek ayrı bir kafa. Allah var başkanın lafını duymadık tinerciler söylüyor. Evet.