bir beşiktaşlı olarak söylüyorum, yaptığı işler çok taktir edilesidir.
yalnız son zamanlardaki hem ayranım dökülmesin hem götüm sikilmesin tavırları, ukala tavırları falan tam tinerci işi.
kendine gel fako başkan.
kiralık oyuncu alarak takımı şahlandırdığı zannedilen ancak bu sene patlayacak olan balondur. güya mario gomezi de avantaya kapmış, komik bir rakama bonservisini alacaktı. tabi yersen.
kayyum tehlikesi yaşayan takımı yoktan var edip 1 numara yaptı.
uefa ve fifa da 250 nin üzerindeki dava/dosyaları 0 a indirdi. marka değeri bakımından eksilerde olan ve bu yüzden rahat transfer yapamayan takımı iyi bir konuma getirip çok sağlıklı transferler yapmaya başladı. beşiktaş araç değil amaçtır.
yıkılamaz/yapılamaz denen stadı yıktı ve türkiyenin 1 numaralı dünyanın sayılı stadlarından birini boğazın kenarına dikti. boğazın incisi, boğazdaki yalımız.
Tarih 03.03.2015 BEŞiKTAŞ basketbol takımının başına Henrik Detman getiriliyor, ve o gün imza törenin de bir konuşma yapan Sayın Fikret ORMAN takımımızın Euroleague şampiyonu olabilecek bir kapasiteye sahip olduğunu dile getiriyor bu açıklamadan 2 yıl sonra gene aynı başkanımız Sayın Fikret ORMAN Euroleague gibi organizasyona takımını şampiyon olsa bile göndermeyeceğini açıkça beyan ediyor, şimdi sizlere soruyorum peki böyle bir açıklama final setrisinden evvel yapılması takımın motivasyon olmasında sıkıntı yaratmaz mı, bunları neden yazıyorum bir torpildir gidiyor, mağlubiyete kılıf arıyorsunuz ki ben kılıf falan aramıyorum benim için harika bir sezon yaşatan bir takım seyrettim bu sene ve ciddi keyif aldım gittiğim maçlarda biraz da maç içinde yapılan hataları dile getirin de bende o zaman samimiyetinize inanayım , bırakın dünü dün de kalsın , kenetlenip BEŞiKTAŞ'ın futbol dan ibaret olmadığını bir spor kulübü olduğunu idrak edelim önce , sonra bu tartışmaları içimizde güzelce zaten hallederiz...#YaşasınBEŞiKTAŞmücadelemiz..