Sampiyonluğuna da stadina da baslatma, ne kadar basarili olursan ol bu capsiz konusma ve tavirlarinla en fazla itici olursun besiktas taraftarinin gozunde.
Bi sus be adam iki dakika susta sacmalama el aleme rezil ettin koskoca kulubu. Kendi isine bak mahalle karisi gibi el alem hakkinda konusma.
Yalakaligin ayri bir dertti zaten birde dusuk cenen cikti.
Seba'dan, bilgili'den sonra tupcu ve fiko gibi heriflerin baskanligina kalmak allah'in lanetidir besiktas taraftarina...
hırsız euroleague çıkışı sonucu euroleague'den yapılan açıklama;
“ euroleague basketball, fikret orman’a cevap vermeyecektir çünkü bilmediği bir şey hakkında konuştuğu açıktır. böyle bir konuyla ilgili kamuya açıklama yapmadan önce herkesin bilgi sahibi olması gerekir.
yine de bahsettiği noktaların bazılarını işaretlemek adına euroleague’in ekonomik dağıtım kriterlerinin her katılımcı kulüp için daima çok açık olduğunu belirtmek önemli. temel olarak, sayın orman’ın sözlerinin aksine kulüpler şirketin çoğunluk hissedarlarıdır ve bu nedenle hukukun sağladığı tüm bilgileri ayrıntılı olarak alırlar ve gelir dağılımı da dahil olmak üzere her konuda kararlar alırlar. euroleague basketball, kulüplere aittir ve yalnızca kulüpler için çalışır, kararlarını alır ve onlar için gelirleri artırır. ”
şikecilere basketbolu sevdiren adam gibi adamdır.ulan iyi ki eurolig şampiyonu oldunuz yoksa kendinizi avutacak başka bir şey bulamayıp futbol da kalan maçlarınızda stadı falan yakmaya kalkardınız amk ahahahaha
fenerliler ağlayıp zırlamasın euroligi şampiyonlar ligiyle falan kıyaslar haldeler. çoğu kişinin bildiği şeyi açıkca ortaya koydu başkan.
sadece 4 takımlı bir lig orası ve birilerini zengin etme amaçlı. zaten real madrid, barcelona nın falan asıldığı yok.
avrupada basketbol öylesine oynanıyor zaten doğu avrupalı dışında basketbol sevmezler. basketbolda rekabet sadece nbadedir.
sonuçta bir avrupa kupasıdır fakat çok abartılıyor yani bastır parayı şampiyon ol gibi birşey o organizasyon zaten 2 takım para harcıyor biri cska diğeri fener. türkiye kupasında daha çok rekabet var. az gerçekçi olun oraya o kadar para harcayacağınıza futbola dökeydiniz o parayıda belki rekabet edebilirdiniz.
doğruları söylediği için saçma insanlar tarafından eleştirilen başkan.
futbolun daha az popüler olduğu Amerika dışında dünyanın bütün ülkelerinde spor klüpleri için lokomotif hatta olmazsa olmaz branş futboldur.
siz anca kendinizi kandırın basket de basket diye aq salakları.
avrupada kupa almak başarıdır, hepimiz tebrik ettik, bağırdık, çağırdık gerek final gerek ondan önceki maçlarda ama maalesefki basketbolla futbolu kıyaslamak abesle iştigaldir.
gerek maddi, gerek manevi olarak basketbol futbolun yanında bir hiçtir. bunu siz de biliyorsunuz ama işte tek tutunacak dalınız o kaldı, siz de haklısınız.
hadi eyvallah.
Yalaka Bir adam zaten Ancak tinercilerin başkanı olmaya layık... Dursun Özbek gibi Bir Vasıfsız bile bu adamdan şereflidir gerçi Matkap Fikret'in şerefi olduğunu zannetmiyorum ! Fikret Orman Fenerbahçe Futbol branşında eski Günlerine dönerse Kaçıcak Delik arayacaksın. Biz eninde sonunda eskiye döneceğiz bekle...
Bilmeyen yazarlara ben açıklıyayım: o anıtın dikilmesinnin nedeni eurochallenge kupasını almamız değil sezonu 3 kupayla tamamlamamızdı. Fenerin bu sezon harcadığı paranın belki de 3te 1i kadar bir parayla 3 kupayı kaldırdı. Ayrıca elemelerde Gs, fb ve anadolu efes i yendi. Yani ortada bi şans faktörü bile yoktu. 3 kupaya bir sonraki sezonun başlamasıyla 1 kupa daha kazandırması (cumhurbaşkanlığı kupası) başarımızı taçlandırdı.
bu kadar küfüre gerek yok arkadaşlar alınan para belli verilen para belli
Fenerbahçe basketbol kulübüne harcanan para : 35 milyon euro
Euroleague gelen para : 1 milyon euro
Bu konuyu bu kadar felsefi hale getirmeye gerek yok efenim euroleague açıklama yapmışta falan filan ulan zaten adamlar "evet biz tüm takımlara geçiriyoruz" demiyecek herşey ortada feneri kutluyoruz tamam teşekkürler de hala neden mevzu uzuyor onu anlamadım.