fikret orman

entry1797 galeri257
    1138.
  1. transferden anlamamaktadır.

    yaptığı en mantıklı iş gomez,adriano, gg77 ve caneri transfer etmek oldu.

    sosa,talisca,fabri,marcelo şans ve şenol güneş yardımı ile yararlılık gösterdiler.

    aboubakar, tosic ve beck transferi felaketti.

    bu takımın düşüşe geçmesini istemiyorsa ve koltuğunu da seviyorsa;

    khedira,pepe,balotelli,nasri,navas gibi transferler yapması gerekmektedir.
    2 ...
  2. 1138.
  3. sürekli galatasaray'a sataşıyor.ünal başkan zamaninda stadı vermemişti acısı hala geçmedi galiba gs'ye bir kini var.
    1 ...
  4. 1139.
  5. 1140.
  6. 1141.
  7. Gtü kalktı.

    Sayın cumhurbaşkanım....
    5 ...
  8. 1142.
  9. 1143.
  10. pepeyi (34 yaşında) geleceğe yatırım için aldık diyen ulu tinerci.

    yaa birsey soracağım bu bjklilerin zeka seviyesi hepmi aynı oluyor...
    1 ...
  11. 1144.
  12. Ne zaman bu kombinasyonu duysam aklıma orman meyveli pasta geliyor.
    2 ...
  13. 1145.
  14. 1146.
  15. Son zamanların en hızlı göt edicisi...
    Pepe, kayu ahahaha diye dalga geçenleri hafta geçmeden göt etti büyük başkan.
    2 ...
  16. 1147.
  17. vizyon sahibi başkan. bizim aziz'in ilk dönemleri gibi başladı. umarım sonu benzemez.
    0 ...
  18. 1148.
  19. pepe ye 12 verdi, marcelo yu 8 e yolladı. aynı tas aynı hamam neye yaradı şimdi pepe transferi. elde kaldı yine topal bir defans hattı.
    yapma fako yapma .
    4 ...
  20. 1149.
  21. eğer vida gibi hızlı bir stoper alacaksa marcelo yu başarılı bir şekilde satmış olacak kulüp patronu.
    1 ...
  22. 1149.
  23. sıyın cımhırbaşkanım diyerek şampiyonlugu kapmış uyanık kişisi...
    0 ...
  24. 1150.
  25. Adam Bruma parasına 31 yaşındaki Marcelo'yu okutmuş, babanız Beşiktaş diyoruz hala goy goy yapıyorsunuz.
    4 ...
  26. 1151.
  27. şimdiye kadar yaptığı işleri taktir etmekle beraber bundan sonra yapacağı hamleleri merak ediyorum ve şu son hamlenin başına dert açabileceğini düşünüyorum.
    1 ...
  28. 1151.
  29. başlığı yine leş gibi cehalet kokmuş. syn cımhırbaşkanım dediği için eleştirilmiş bir baktım yazan herif galatasaraylı. hani ligin ikinci yarısı başlamadan bütün futbolcuları saraya götürüp cumhurbaşkanına yalakalık yapan yöneticilerin takımı.
    1 ...
  30. 1152.
  31. Beşiktaşın dembaba dan sonra sattığı en pahalı futbolcu siz hala bik bik. Evet çok iyi topçu idi çok katkı verdi. Yaşına göre iyi gitti hayırlı olsun.
    0 ...
  32. 1152.
  33. --spoiler--
    Biz Real Madrid'le oynarken saygı duyulan bir kulübüz.
    --spoiler--

    Biri şuna, Real Madrid'le en son 13 Kasım 1958 yılında oynadıklarını söylesin!
    1 ...
  34. 1153.
  35. Ülkenin en gereksiz işe yaramaz insanlardan biridir.

    ulan mahalle muhtarı olamayacak insanlar kulüp başkanı oluyor.
    1 ...
  36. 1154.
  37. Beşiktaş'ımızın şovmen başkanı. Şimdilerde başarı elde ettiğimiz için böyle sacmalaması bizi sadece gaza getiriyor. Başarısızlık geldiği zaman gemiden ilk kaçanin kendisi olacağını düşünüyorum.
    0 ...
  38. 1155.
  39. Korumaligini kuzenim yapıyor.hayat ona güzel.gezmedigi yer kalmadigi 5 yıldızlı otel kalmadı.
    3 ...
  40. 1156.
  41. beşiktaşı övmesi yüceltmesi iyi fakat çirkef bir politika izliyor en iyi biziz demenin yanı sıra rakipleri küçümsüyor ve çok ağız dalaşına giriyor. benim kendisine eleştirim bu yöndedir. onun dışında yalaka diyenlere söyleyecek iki çift lafım var:
    cinconlular dursun özbek denilen başkanlarının gençlik ve spor bakanı akif çağatay kılıç'ın karşısında önünü iliklediğini biliyorlar mı?
    cumhurbaşkanı falan da değil ha bakınız sadece bir bakan. fenerbahçeliler pislikleri say say bitmeyecek olan başkanları ile mi övünüyorlar? bir sürü iddia var şimdi doğru yanlış bilmeden yazmak istemiyorum ama hiç de sağlam pabuç olmadığı aşikar. trabzon'un eski başkanını yazmıyorum zaten hakemleri zaptetmesi ayrı bir olay cumhurbaşkanı tarafından telefonla aranıp kollanması ayrı bir olay. bu şartlarda kim eleştiriyor fikret orman'ı? kimin buna hakkı var? dinime küfreden müslüman olsa.

    ayrıca hani terim'in bir caps'i var ya. 'valla yarram bizde ortam böyle' heh işte aynı bu şekilde. türkiye'de ne bekliyorsunuz? fikret orman bence bu konuda gayet akılcı davranıyor ne yapsın iktidar sahiplerine düşmanlık mı yapsın dostluğunu kazanmak varken? fazla asilik zarar. ayrıca tüpçü denilen şahıs beşiktaş'ı batırıp gitti azıcık kollaması batmasın şikebahçe ya da fetösaray'a. kolladıkları bir takım varsa başakşehir'dir.
    beşiktaş stadyum hariç, mali durumunu kendi düzeltti, başakşehir'e olduğu gibi paralar akmadı. iyi oynayıp başarılarla beraber para kazanıyoruz, ucuza alıp pahalıya satıyoruz. çekemeyen anten taksın. fiko başkan en azından beşiktaş'ı göklere çıkartıyor. abartıyor olsa da saygı ve sevgi duyuyorum ben.
    0 ...
  42. 1156.
  43. 2004 yılında 36 yaşındayken başkan adayı olup kaybetmişti.
    0 ...
  44. 1157.
© 2026 uludağ sözlük