Bilmem kaçıncı kez öldüğü söylentileri dolanıyor. Nedense bu tür insanlar çok zor ölüyor. Apo da ölmek bilmedi. Neyse ölmüşse nâr içinde yatsın diyelim.
Akp'liler için 10-15sene öncesinin eli ayağı öpülesi kanaat önderi, birlik olup türk ordusuna kumpas kurdukları "hizmet" yapılanması.
(img:#2359537)
(img:#2359538)
Bugünlerde terörist diyorlar.
bir zamanların "muhterem hoca efendisi"dir. burada nickleri malum 3-5 tane eleman var o zamanlar buna küfür ettiğimizde gelir bize saldırırlardı. 15 temmuzdan öncesini diyorum. şimdi aynı tipler "kendileri hariç" herkesi fetocu olmakla suçluyorlar tabi *
aynı nickler çözüm süreci zamanı da bize "analar ağlasın mı istiyorsunuz barış olacak barış" diyorlardı. pkk lıların gizli tanıklıkları ile tsk nın şerefli subayları harcanırken pek bir mutlulardı. çözüm süreci denilen ihanet süreci bitince bu seferde gene kendileri hariç herkesi pkk cı olmakla suçladılar.. velhasılı bu kadar embesil varken ne fetolardan kurtulabiliriz ne pkk gibi terör örgütlerinden. bu içimizdeki yanar döner kıvrakları temizlemeden 5-10 senede bir yeni fetolar türer durur. bu fethullah denilen yılan gibiler bitmeyecek çünkü aramızdaki "kandırılmaya" müsait kıt akıllıların sayısı azalmıyor bir türlü. feto dediğin hain geberip gidecek ama arkasından yeni fetolar gelecek.
ilkokul mezunu bir vaiz olarak koca memleketi yerinden hoplattin zekani mi taktir edeyim kaderimi mi zikeyim allahim bu karikatür ülkeden tez zamanda ihrac eyle beni ya rabbim.