17/25 aralığı bırakın, darbe yapılmasa ve ölseydi devlet töreni düzenler Çamlıca tepesine gömer oraya türbe yaparlardı.
Meclis kürsüsünde sevgili hoca efendimiz diyenler 17/25 Aralık için hocamıza iftira attılar bu CIA mossad oyunu der millet de inanırdı ki bu kısmen doğru.
Hatırlayınız, hoca efendi diye ayağına gitmeleri ara bulmaya çalışmaları.
17/25 Aralık olmasa, darbe olmasa da ölseydi allem eder kallem ederler birilerini kandırırlar Çamlıca tepesine yapılan camiye adını verirlerdi.
Olmaz demeyin, Türkçe olimpiyatları diye para bastık biz siz neden bahsediyorsunuz?
Eğitim sistemi hukuk emniyet bu hainin emrinde olup bu çete izini rızası onayı adamı olmadan bu devlet kurumlarına çaycı olarak bile giriliyor muydu?
Bu insanı eleştiren din düşmanı, küfür eden islam'a hakaret ediyor deniliyordu.
Peki ya diğer cemaatler, onlar sütten çıkmış ak kaşık mı?
Hayır, onların çıkarına yarın akp veya başka iktidar dokunduğu zaman hepsinin fetöden farkı olmadığını görecek.
herif "allah onların evine ateşler salsın, yuvalarını başlarına yıksın" derken, hava kuvvetlerinden bahsediyormuş ya lan... beddua etmiyor da, kontrol kulesi gibi uçaklara kalkış izni veriyor sanki pezevenk..
13.05.2011 15:05 tarih ve saatinde (bkz: ayk73) isimli canlının hakkında şunları dediği canlıdır:
buyrun kemocanlar, laikçiler, ateistler, püskevitçiler, şucular, bucular
bu adam vatan haini mi?
dolandırıcı, şarlatan mı?
hırsız mı?
bölücü mü?
başka bir şey mi?
hodri meydan
fethullah gülen'in türkiye cumhuriyeti devleti ve milleti aleyhine yaptıgı veya hukuk dışına çıkarak yaptıgı tek bir yanlışı belgesiyle ıspatlayın.
eyalet sistemi ve kürdistan karşılığında abd tarafından sınır dışı edilecek, sonra da apo'nun yakalanışı gibi yakalanarak türkiye'ye getirilecek olan şarlatan.
hem abd kazanacak, hem akp kazanacak. büyük ortadoğu projesi de tıkır tıkır işleyecek.
biz alışığız bu oyunlara.
biz her gün kafamızda satranç oynuyoruz, bir sonraki hamlesini görüyoruz bu vatan hainlerinin.
ama akp seçmeni görüyor mu acaba?
31 mart seçimlerine kadar selahattin demirtaş'ta serbest kalacak.
ama benim umudum yok.
çünkü anlatabilecekleriniz, karşınızdakinin anlayacağı kadardır.
akp yine en az yüzde 40 oy alır.
kimse boşuna umutlanmasın...