Rte yarın çıkıp abd ve israil bizi kandırmış 15 temmuzda hoca efendinin bir suçu yokmuş desin, buraya küfür hakaret yazan yazarlar 180 derece dönüş yaparlar. Aya dört şeritli otoban yapılacak sözüne inanacak bir güruhtan her şey beklenir.
Akp zamanında zirveye çıktılar,sonra olmadı baştan.mahalle yönetmiyorsun,devlet kandırılmaz uyutulmaz,devlet imkanları fetöye sunulamaz.akp nin çıkmazlarından biride budur.faturası halka ödetildi.devlet Erkan'ı bir zarar gördümü yok. Ozaman halkın gönlünü hoş edeceksin emekliyi işçiyi bin binbeşyüze mahkum etmiceksin.devletin halka borcu vardır maddi manevi.
Yahu bakın ciddi diyorum, bu or*spu çocuğu bugün masum ilan edilsin, dış mihraklar tarafından kandırıldık denilsin, anında çark edecek ve tekrardan bu dallamayi ilah ilan edecek milyonlar var bu memlekette.
Daha ne diyeyim.
Edit: ex, belki de next fetöcü hemen de eksilemiş.
kendisinin hasretliginin bitmesini temenni eden bir basbakanimiz vardi vakti zamaninda.
aha da soyle bir paragraf vardi+
--spoiler--
"Gurbet hasrettir. Hasret bedeli çok ağırdır, faturası çok ağırdır. Biz, gurbette olup, şu vatan topraklarının hasreti içerisinde olanları aramızda görmek istiyoruz. Bu sıla hasreti artık bitmelidir, bitsin istiyoruz"
--spoiler--
dolara okuyup üfleyerek ekonomimizi de bozmuştur en sonunda namussuz alçak. her şeyden haberi var bu milletin merak etme sen. allahın izniyle seni idam ettiğimizde dolar 1 tl olacak.
mensuplarının hala utanmadan sözlükte yazmaya devam ettiği abd uşağı terörist. yurt dışında yaşıyor olmanıza güvenmeyin, bir gece ansızın bir bakmışsın kafanda çuval uçaktasın. sonrası f tipi.