Bu başlık altında girilen çoğu entry'i hayretler içinde baştan sona doğru okuyup "vay bee ne fırıldaklar dönmüş güzel ülkemde" dedim, iş birliği içinde olan malum partiyi bildiniz değilmi! Hala utanmadan saf insanları kandırıp oy istiyorlar.
Bu herifle o kadar içli dışlı olmalarına rağmen, partilerinden hakan şükür hariç, hiç bir milletvekili fetöden içeri alınmamıştır.
1999 yılından 2014 yılına kadar çok masum biri olarak görünen, sonra da 2016 yılında ülke içinde kurduğu yapılanma ile darbe girişiminde bulunan aşağılık hain.
vakti zamanında türkiye' de hatrı sayılır kurum ve kuruluşlara sahip, devletin içinde, dışında, her yerde adı geçince besmele çekilen kişi.
tüm bu gücüne rağmen 50 tane askerle, sadece boğaz köprüsü' nde koskoca ülkeye darbe yapmaya çalıştı. yersen.
zamanında biz fetoş deyince höykürüyorlardı, destur zındık deyu. cemaatçi olmadığımız için sınavsız müze müdürü olup, işin rengi değişince iktidar yandaşı da olamadık.
dünyanın birçok ülkesinde türkçe okulları vardı bu adamın. arkadaşın biri türkçe olimpiyatlarını ağlaya ağlaya seyredip, methiyeler düzüyordu hoca efendisine.
Türkiyenin %80'ninin eski hocası yeni düşmanı.
2010'da akpli oda arkadaşımla aramızın kötü olmasına sebep kişi. Ex arkadaşım şimdi fetullaha düşman kesilmiş.
Birinci tip: sanat ve bilimle ilgilenir ve kendisini anlatabilmek için siyasete ihtiyaç duymaz. Bu tip insanlar siyaseti bilse bile bizim gibi ülkelerde toplumla aynı hisleri paylaşmadığı için iktidara gelemez. Zaten siyasetle ilgileri ayda yılda bir kere yaptıkları dost sohbetlerinden ibarettir.
ikinci tip: gerçek anlamda dindar ama halkın içinden yetişmiş bazı kimseler de siyaseti kirli bir uğraş ve dünyevi olarak gördüğü için siyasetle ilgilenmek istemez. Lakin bu tipler örgütlü olduğu için siyasetle uğraşmama ihtimali ortadan kalkar.
Ben Fethullah güleni ikinci tip insanlar arasına koymakta beis görmüyorum ki bu çok açık bir şey zaten.
Darbeden 18 gün önce kendisi hakkında şunu yazmıştım: (bkz: #32969843/)
Bundan 10 yıl önce de cami önünde bunun cd vaazlarını alanlara da, "almayın, dinlemeyin bunu" demiştim. Dedim dedim dinletemedim kimseye.
Bonus: (bkz: #32867163)
bu adamın tek başına bir anlam ifade etmediğini anlamak gerek. yoksa bu düzeyde bir örgüt kurmak onun harcı değil. o sadece arkasındakileri temsil eden bir yüz.
önemli olan halk artık uyanıp, tarikatların şeyhlerin efendilerin peşinden gitmeyi bırakmalı. sadece kendi aklının peşinden gitmesi gerektiğini bilmeli.
fakat benim anlamadığım nokta şu ki, zamanında bu adamın eline nasıl bir güç verilmiş ki, sporcusundan entellektüeline kadar türkiye'de adamın yanına gitmeyen kalmamış.