Türk futbolunun 28 şampiyonlukla tartışmasız en büyük futbol takımıdır. 1923-1989 yılları arasında kazandığı 21 ulusal şampiyonlukla, en yakın rakibi Galatasaray’a 12 şampiyonluk fark atmıştı. 1990 sonrası malum sebeplerle bu fark bire indi: 28-27.
1959 öncesi şampiyonlukları saymayanlar ne derse desin, o dönemin gazeteleri ve kayıtları ortadadır. Tarih sonradan değiştirilemez, güneş balçıkla sıvanmaz. Fenerbahçe, kara deryalarda bir fenerdir; elbet bir gün karanlığı parçalayarak yeniden yolunu aydınlatacaktır. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2496079/+
#Kesinlikle 1959 öncesi çok önemli.
ADANA DEMiRSPOR'UN DA 3 YILDIZ HAKKI! Evet 15 şampiyonluk boru değil.
DEMiRSPOR ÖNLENEMEZ! EVET. *#
Eylül Bey Ablacığım ya da Hanım Ağabeyciğim demek istiyor ki; 1959 öncesinde Fenerbahçe bizim olmadığımız çöplükte horozluk taslamıştı. 1959'da biz geldik ve horozu kestik. Tamam öyleyse, haklısın. Yalnız bir konuyu anlayamıyorum: Formanızdaki tarih niye 1959 değil? Siz o vakitler yoktunuz, malum.
Hiçbir iddia olmayan, gazozuna maçta bile son dk küsküyü yiyerek eyüp ü kümede tutan kaybedenler kulübü. Kadıköyde kendileri hariç herkes kutlayacak bir şey buluyor…yine milattan önceki şampiyonlukların geyiklerine de başladıklarına göre fabrika ayarlarına dönüyorlar yavaş yavaş. 10-15 güne kadar yeni başkan, silbaştan kurulan kadro ve getirilen yeni hoca ile o sene bu sene şenliklerine başlarlar. Tarih ısrarla tokadı vura vura tekerrür ediyor, ama bunlarda 1 gram gelişme yok. Gerçekten klinik incelenmesi gereken vaka.
değil aziz yıldırım, florentino perez bile gelse fenerbahçemizden seneye ve sonraki senelerde bir cacık olacağını düşünmüyorum. taraftarı arasında kafayı çekip çekip tribüne giren, elinde telefonla tiktoka maç yayını atan, evlenme teklifi eden, en ufak hatada futbolcusunun sosyal medya ile anasını sken güruhtan, kongre üyeleri bilmem hangi amınoğlu ltd şti otomotiv inşaatın patronu ve yancıları olan, sırf çevre yapmak için kongreye parasıyla giren, yönetimleri atatürkçü geçinip iktidara yakın iş adamlarından sponsorluk, maddi destek olan tıpkı günümüz chp'si gibi yönetilen, başkan adaylarının hiçbir somut vaadi olmayan, yıllarca başarısız yönetimlere sahip çıkan camiadan hiçbir y4rram olmaz ve olamaz. herkes önce kendi kapısının önünü süpürmek toplamak zorunda kardeşim. 2014 yılından beri içinde bulunduğu başarısızlık döngüsünü kırmayı becerememenin bütün nedenleri bunlardır. he hakemler, tff, yapı derseniz onlar dış etkenler ancak içerideki bu kronik sorunları çözemeden dışarıdaki problemleri halledemezsin.
eğri oturup doğru konuşmak zorundayız şapkamızı önümüze çıkarıp koymak zorundayız arkadaşlar. yıllardır bu başarısızlık ve kırılganlık döngüsünü kırmak için umudumuz 20 senede sadece 6 şampiyonluk alabilen, kulübün tüm taşınmazlarını temlik altında bırakan, devasa borç yığını ile camiayı ve sonraki yönetimi baş başa bırakan aziz yıldırım mı ? yoksa ali koç vasıfsızının yönetiminde yer alıp kerem aktürkoğlu transferindeki katakulli ile kulübün uefadan para cezası almasına neden olan hakan safi mi ? kim bu kulübü aydınlığa kavuşturacak söyler misiniz ? 50-60 bin üye olmasından söz ediliyor son çeyrek asırdır sadece 3 farklı başkanı olmuş bu kulübün aziz, ali ve sadettin. bu yönetimlerin getirdikleri hocalar arasından adam akıllı futbol oynatabilen birkaç isim var daum, zico ve ersun geriye kalan fos. bir de ismail kartal'ın 23-24 sezonu başka adam akıllı futbol oynadığı dönem yok takımın.
Bu sene çok büyük bir duygu patlaması yaşayacaklar. Benim düşüncem, Aziz Yıldırım önderliğinde Fenerbahçe’nin 2026-2027 sezonunda şampiyonluğa ulaşacağı yönünde. Eğer bu başarı gelmezse, kulüp bambaşka bir evreye girecek.
Ama şuna inanıyorum ki; ister Aziz Yıldırım önderliğinde olsun, ister başka bir isimle… Fenerbahçe’nin önünde çok büyük başarıların olduğu bir dönem başlayacak. Bu camia, tarihi boyunca olduğu gibi yeniden ayağa kalkacak ve çok daha güçlü bir şekilde zirve mücadelesine devam edecek.