her türlü şeyin paylaşılacağı bir sitedir. özellikle sevgilinizden ayrıldıysanız o sol üst köşedeki , baştan 2. olan kutucuğun ne zaman kırmızı olacağını hevesle beklersiniz. yazık , o hiç bir zaman kırmızı olmaz. olsa da gelen mesaj abuk sabuk guruplardandır.
resimlerin altındaki beğen ibaresinin bir de yanına "kıllan" ibaresinin eklenmesi gerekiyor bence. bunu facebook'a da mail olaraktan attım.
misal kız arkadaşını lavuğun birisi taglemiş bir resimde. hafif de yakınlar. tak "kıllan"ı tıklayarak olaya müdahil olduğunu ve takipçisi olacağını belli ediyorsun.
bir de profile kurtlar vadisi pusu resmi koydun mu iş tamamdır. süper.
23 Ağustos itibariyle, Sayfanı gezilmesini kolaylaştırmak için basitleştireceğiz: 1) Kutular kaldırılacak (Kutular sekmesi dahil) ve 2) Tüm özel sekmeler 520 piksele daraltılacak. Özel bir sekmen varsa, içeriğinin yeni yerleşime nasıl uyduğuna dair bir önizleme için şimdi sekmeni ziyaret etmeni öneririz. Lütfen gerekli düzenlemeleri yap. 23 Ağustos'a kadar, Facebook'un geri kalanı eski sekme genişliğini görecek
--spoiler--
olur da bunlara reklam verirseniz dikkat edin. harcanan ücreti kredi kartınızdan alma zahmetinde bulunmuyorlar. kart bilgilerinizi ödemelerden kaldırınca parayı hesabınızdan çekemiyor kerizler.
o değil de bu yüzden hesabım kapatılırsa facebook paralı olmuş olur benim için!
21. yüzyılı kasıp kavurmuş heavy metal şarkısı. özellikle "feysbuk feysbuk her gün aradım durdum" bölümü dillerden düşmemekle birlikte bir kesimi de yarıp atmıştır.
inanılmaz bir bugını buldum. arkadaşınız olmayan bir kişinin profiline giriyoruz, arkadaş olarak ekle butonuyla ismin arasındaki boşluğu seçip kopyalıyoruz, bir not defteri veya başka birşeye yapıştırdığımızda ortaya facebook'un masonik faaliyetlerin içinde olduğunu gördüğümüz bir yazı ortaya çıkıyor.
birisini ekliyorsun arkadaş oluyorsun. siliyorsun gidiyor. ne lan bu? sonra asosyal bir sürü angut türüyor, "abi geçen bişey demiştin ya bana, çok alındım, seni sildim hayatımdan" facebook mu lan gerçek hayat?