bir hafta öncehesap sildirmek için başvurduğum site. Yardıma geliyosunuz hesabı sil sekmesini açıyosunuz talimatnameyi okuyosunuz. 10 sonra hadi facebook sen sağ ben selamet diyorsunuz.
erkeklerin "bakın ne karizmatiğim" kızların da "bakın ne kadar sosyal, şen şakrak yaşıyorum, her fotoğrafta ben varım, bir sürü fotoğrafım var, heyooo" dediği bi book.
arkadaş listenizde olan insanları değilmiş gibi gösterip, "hedecan niye sildin lan beni" diye mesaj göndermelerin başladığı sitedir. gene ne dert değdi anlayamadık efendim.
az önce keşfettiğim sitelerden biri. bir çeşit sosyal ağ sanırım. ilkokul arkadaşını bulmaktan tut da, tarlana çilek ekmeğe kadar türlü türlü şeyi kolayca yapabiliyorsun. ben hemen bir hesap aldım. herkese tavsiye ederim. çok kullanışlı bir site.
arkadaşlarınızın iç dünyalarını açık şekilde ortaya koyabiliyor. mahallenin en odun, en ortamla alakası olmayan kişisi her gün aşk cümleleri yazabiliyor. mahallenin en kabadayı, en geçimsiz insanı çocukça yorumlaşmalar yapabiliyor. insanlar internette nasıl kişiliğe büründüklerini çok iyi gözlemleye biliyorsun. birde normalde karşılaşsak merhaba bile diyemecek insan facebook'da ne muhabbetler çevirdiğini görünce acaba diyorum ben başka biriyle mi muhabbet ediyorum. şu internet kendini ifade etmede büyük bir mecra, buna inanıyorum artık.
bu siteye aşkla ilgili acılı şeyler yazan arkadaşlarıma 'montla sıç' yorumunu yapmak istiyorum. hayır, dalga geçmek için değil, onları düşündüğüm için.. içim acıyor hallerine.. önce duygulanmak için kasıyorlar sonra facebooka gelip 'çektin, gittin, nettin, neyledin, unutmicam, ödeticem..'gibi şeyler yazıyorlar. gerçekten acı yaşayan bir insanın duvar süsleyeceğine inanmıyorum ben. böyle düz biriyim işte..
(bkz: montla sıç)