her türlü şeyin paylaşılacağı bir sitedir. özellikle sevgilinizden ayrıldıysanız o sol üst köşedeki , baştan 2. olan kutucuğun ne zaman kırmızı olacağını hevesle beklersiniz. yazık , o hiç bir zaman kırmızı olmaz. olsa da gelen mesaj abuk sabuk guruplardandır.