sansürün daniskasını ve her ülkenin nabzına göre şerbet üreten bir paylaşım sitesi. mesala amerikalı bir orospu çocuğu grup international burn quran day (uluslararası kuran yakma günü) isimli bir grup kuruyorlar. binlerce üyesi var ama facebook bu gruba girişi islam ülkelerine yasaklamış, yani facebook amerika'da serbest bırakıyorken türkiye'den girişi engellemiş, sonra da ülkemde neden youtube'a sansür var dersiniz.
Ergen nesilin beni gıcık ettiği sitedir kendisi.
büyüklü küçüklü yazılar, aşk sözleri, hava atma şekilleri falan insanı kötü anında yakalarsa fena sonuçlanabiliyor.
şu an bir yerinden soluyan sosyal paylaşım sitesi. hem çok yavaş hem de yorum bişiler yazmaya kalktığın zaman zorluk çıkartıyor adamı çileden çıkartıyor. bir baksınlar şuna yahu.
referandumda oy kullanamayacak yaşa gelmemiş bebe şebenin, iki üç tane kıytırık gruba üye olup "akp şeriat yapacak, referanduma hayırrr" diye malak malak konuştuğu site.
sana söylüyorum ey genç insan, türkiye'nin siyasi tarihi hakkında ne biliyorsun, neler yaşanmış, hangi dinamikler üzerinde ilerliyoruz biliyor musun? ya da bunlarla ilgili bir kitap okumuşluğun, bir bilgin var mı? tek bilgin kıytırık bir facebook grubunda paylaşılan forward maillerle sınırlı. madem oy kullanmıyorsun, en azından bir şeyler bil ki biz de "yaşı küçük ama bildiği için diyor" diyelim. oy kullanma zamanın gelince de ister evet, ister hayır de.
o değil de, bunun gibi bir sürü bebe var. bir şey bilmeden "ccc bahçeli ccc" diyeninden, "biz devrimciyiz, mao, stalin, lenin" diyenine kadar mevcut.
Daha sabah birbirini gören insanların,akşam birbirine yapmacık yorumlar yazdığı, özel mesaj atmak yerine herkese biz çok iyi iki sevgiliyiz,çok cici arkadaşlarız mesajlarının yorumlarla anlatma çabalarının olduğu site.
asker arkadaşlarımı arkadaş listeme eklerken "çok fazla kişi eklediniz, sizi kötü amaçlı gördük. bir kaç saat veya bir kaç gün hiç kimseyi ekleyemeyeceksiniz." diyen sosyalimsi şey.
bir adet havuzda , bir adet plajda , bir adet kayak/snowboard , bir adet birşey içerken , bir adet gece eğlenirken fotoğrafınız olmalı yoksa klişelerin dışına çıkarsınız ayıplanırsınız.
Sapığı olduğumuz normal arkadaşlarımızı bile reel yerine orda görüp konuştuğaumuz telefondan bile dayanamayıp girdiğimiz MArk zükerbükerin kurmuş olduğu sitedir.
twitter ile olan yakın ilişkilerin sebebiyle kendisinden soğumaya başladığım ama yine de vazgeçemeyip arada bir neler yapıyor acaba diye göz attığım uzatmalı sevgilidir.
anlamsız bir şekilde profil fotoğraflarımın altındaki beğen tuşunun yok olduğu site. bu konuda yardımcı olabilecek biri varsa seve seve mesaj atabilir bana.