neden harcandı beni çok üzer bu iş, ne menem. artık hiç sevilmeyen fakat bence en mis platformdu. canın isterse yazını yaz, eserse resim paylaş, ne alternatif ne hoş, yalın.
instagramdaki gibi fütursuzca resim paylaşılıp da durulmuyordu otu çöpü hikaye edip tümksünç gibi.
Benim hesabım ölü gibi. Aylarca girmediğimi biliyorum. Mesajlar gelmiş ama messenger’ı indirmemek için onlara da bakmıyorum jajajaahah. En iyisi yazan da kırılmasın diye dondurmak olabilir.
Akraba bende çok...bildiğin çok, bi adımız aşiret değil aq.
Eski arkadaşlar... iş arkadaşları şu bu derken;
Ulan ne yazsam ne paylaşsam bir kaç kişi laf ediyordu.
Sikerim bele aşkın ızdırabını deyip sildim hesabımı!
Bir tek de, 20-30 yıl sonra arayıp nihayet bulabildiğim ilkokul öğretmenimle kontağımı yitirdim bir tek ona üzülürüm.
instagram'dan daha gelişmiş bir sitedir çünkü instagram'da kendine özel fotoğraf atamıyorsun ama facebook'ta atabiliyorsun. instagram'da sadece beğenebiliyorsun ama facebook'ta ifade atabiliyorsun. instagram'da daha çok gönderi takip ediyorum, daha pratik ama facebook'ta da resim yüklüyorum. facebook'ta daha çok arkadaşım var galiba.
Sosyal medyanın ‘mucidi’ Mark Zuckerberg’in kurduğu Facebook, 3 milyardan fazla insanı sanal platformda buluştururken suçlamalara da göğüs gererek 20. yaşına girdi.
bugün beni hayattan soğutan y*vşak bi uygulamadır.
bi sebepten işletme hesabımı kısıtlamış iyi tamam sorun neyse söylersin düzeltiriz. onu halletmeye çalışırken bir de başka cihazdan giriş yaptın deyip güvenlik nedeniyle işlem kısıtı koydu. halbuki her zaman kullandığım cihaz, tarayıcı vs. hiçbir süre belirtmeden 'bu cihazı bir süre kullandıktan sonra değişiklik yapmana izin vereceğiz' demiş bir de.
bilgisayarı parçalıycam şimdi sinirden.
Senelerdir kullanmıyorum ama senelerdir sürekli bildirim geliyor.
Sürekli arkadaş önerisi olarak eskort tipli hatunlar geliyor. Dayilarin fake profillere yürüdüğü bir uygulama artık kendisi.