eşşşek abur

entry64 galeri6
    26.
  1. --spoiler--

    Mel kardeşim senin fil hafizan şaşırmış, ben hiç kimseye durup dururken küfür etmedim.

    --spoiler--

    kanka şimdi diyeceksin ki o konuyu kapatmıştık ve kapattık evet ama örnek olsun diye söylüyorum bana ettin lan bana * hani ahmet mehmet demeden sırf bana ettiğin bile yetmez mi ? daha örnekleride var. ben ne burada ne dışarıda eğer kafa göz birbirimize girmemiş isek yani mantıklı düşünemediğim adrenalinin tavan yaptığı anlar hariç kimsenin anasına veya diğer dişi aile üyelerine küfür etmem. bana neden ettin misal hani sen sadece karşılık olarak ediyorsun ya. ben sana ettimde mi bana etmiştin ? veya diğer 4-5 yazar sana etmişler miydi ? ben söyleyeyim hayır etmemişlerdi. sen sıkıştığın yerde küfre sarılan birisisin kardeşim daha kendini tanıyamıyorsun.

    bak yarım saat araştırayım en az 5 yazar daha bulurum benim gibi. o yüzden benim hafızama hakaret etme kardeşim bence sen otur bir düşün zaten adam haklı diyeceksin ben kanıt koymadan bile.
    4 ...
  2. 27.
  3. Allahım iftiradan ve iftiracilardan sana siginirim.
    1 ...
  4. 28.
  5. ulan bana ettin diyorum sonrasında özür diledin dilemedin mi ? eeee nesi iftira lan bunun * madem öyle bir şey yok neden kusura bakma hakkını helal et demiştin ?

    kanka çok güzel kıvırıyorsun ama kendince. biz yemiyoruz olm ağzın bozuk işte kendini küfür etmeden ifade edemiyorsun. yahu kabul edeceksin bunu veya yapmayacaksın bunun kıvrılacak bir tarafı yok.
    4 ...
  6. 29.
  7. Evet sana ettim baya sinkaflı hem de...
    Baska da Bulamazsın. Hepsi karşılık iade.

    Ha bir de bu var ama bu muslumanlara köpek dedi.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2371482/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2371483/+
    1 ...
  8. 30.
  9. bir sen varsın sinkaflı.. haa bir de bu vardı bu müslümanlara köpek dedi ondan ettim.. haa bir de şey vardı sivri biber çok acı yazmıştı ona ettim.. haa bir de şey vardı onunda anasına ettim ama bir sor neden ettim....

    şaka mısın sen birader karikatür karakteri misin lan az önce benim yazdığım için iftira diyordun bak şimdi senin hafızada canlandı teker teker hatırlamaya başladın * yahu adam müslümanlara laf söylemiyor dindoş diyor sen dindoş musun ? dindoş nedir hem ? sen neden üstüne alındın sözlükteki tek müslüman sen misin yoksa islam mücahidi falan mısın nesin sen.
    4 ...
  10. 31.
  11. Dindoş dindar demektir.
    Dindarlara dindos dedin hadi de ama köpek diyemessin be!
    0 ...
  12. 32.
  13. Gibs abim yine yargı dağıtıyor.

    Söylediklerinde en ufak bir hata da yok üstelik.
    2 ...
  14. 33.
  15. Absürt bir ifadedir. swh.
    Adam bir gün Cinnet geçirip ak47 ile Sözlüğü tarayacak diye endişeliyim.
    1 ...
  16. 34.
  17. --spoiler--
    Gibs abim yine yargı dağıtıyor.
    --spoiler--

    5 sene önce edilen küfüre haykirip, şu anda edilen küfürlere sessiz kalarak mı yargı dağıtıyor?
    Şimdi gelir ben herkesi uyariyorum .
    Hayır kardeşim o kimseyi küfür ettiği için uyarmıyor.
    Sadece ben bana edilen bir küfüre karşılık verdiğimde zıpliyor.
    Peki niye?
    5 sene önce kendisine haksız yere küfür ettim diye.
    Lan arkadaş nasil bir travmadır adam hala kurtulamamış.
    Yargisini yiyim
    1 ...
  18. 35.
  19. --spoiler--

    5 sene önce edilen küfüre haykirip, şu anda edilen küfürlere sessiz kalarak mı yargı dağıtıyor?
    Şimdi gelir ben herkesi uyariyorum .
    Hayır kardeşim o kimseyi küfür ettiği için uyarmıyor.
    Sadece ben bana edilen bir küfüre karşılık verdiğimde zıpliyor.
    Peki niye?
    5 sene önce kendisine haksız yere küfür ettim diye.
    Lan arkadaş nasil bir travmadır adam hala kurtulamamış.
    Yargisini yiyim

    --spoiler--

    nihoş sana laf anlatana kadar kütüğe anlatsak var ya şimdiye lise diploması alırdı o kütük amk.. oğlum ne kesme adamsın sen lan. ben burada her gün en az 1 kişiyi küfürden çaylak yapıyorum. sana yakışmıyor diye seni uyarıyorum ama gördüğüm kadarı ile senin idrak mekanizman ölmüş çoktan.

    travma falan yok sen o gün özür dilemesen ben sana travmayı o zaman yaşatacaktım * küfür edildi diye travmaya niye gireyim lan gider edenin ağzını yüzünü sker o küfürleri de a4 kağıdına çıktı alır götüne sokarım neyin travmasına gireyim.
    1 ...
  20. 36.
  21. Gibs abi beni bile çaylak yaptı . Haklıydı da, sinirlerime hakim olamamıştım. Sana özel bir durum yok yani nihoş. Yetkililerimiz de moderatörlerimiz de görevlerini başarıyla yapmaktalar. Aburla takıla takıla ona benziyorsun o da ekşide iftira atıp duruyor. Çok ayıp gerçekten.
    2 ...
  22. 37.
  23. Sen bana hiç bi sikim yapamazsın heyecanlı çocuk.

    Şeker Çocuk ne demiş yargı dağıtıyor.

    Ben de yargı kendisine dağıtıyor.

    Bak şu anda lan bana orospu çocuğu diyen iade ettim diye saçma bir polemige girdik niye?

    yargiymis sieee
    0 ...
  24. 38.
  25. hiç hoş bir tabir değil ama. üstelik şaka da değil. işin cılkı çıkmaya başlamış.
    3 ...
  26. 39.
  27. --spoiler--

    şeker çocuk ne demiş yargı dağıtıyor.

    --spoiler--

    Sana teker teker açıklıyor sen hala anlamıyorsun. Ben ne diyeyim şimdi? Buna yargı dağıtmak denir tabiki. Hakikaten de gibs abinin dediği gibi, kütük olsa anlardı be gardaşım.
    2 ...
  28. 40.
  29. --spoiler--
    Gibs abi beni bile çaylak yaptı . Haklıydı da,
    --spoiler--

    Şen şuş şeker çocuk yirim seni ben. Buyuklerin konusurken araya girme. Tokatlarim.
    Seni tokatlaya tokatlaya galatasaraylı yaptığımı unutma.
    0 ...
  30. 41.
  31. --spoiler--

    seni tokatlaya tokatlaya galatasaraylı yaptığımı unutma.

    --spoiler--

    Abi sen neden sataşıyosun herkese? Ben galatasaraylılıktan ziyade türk milliyetçisiyim. Bütün türk takımlarının yanındayım. Ama atatürkçü kimliğim sebebiyle küçükken hatalı bir şekilde galatasaraylı olmak kararı vermişsem bile, gönlüm fenerbahçe’ye doğru kaymakta. Fenerbahçe hem halkın hem de atamızın takımı. 10 senedir şampiyon ‘yapılmama’ sebebi de budur.

    Evet, ben bu saatten sonra fenerliyim arkadaş. Ne mutlu türk’üm diyene.
    3 ...
  32. 42.
  33. --spoiler--
    dindoş bence dindar demek değil, dinci de dindar demek değil.

    bence dinci siyasal islamcıya, dindoş da dini şov yapma aracı olarak kullananlara deniliyor.
    --spoiler--

    Hocam yanlış anlasilmasin da bir Türkçe caheleti veya katliami var o zaman. Kelime turetimi böyle olmaz.
    Dindar=dindoş
    Dinci=dincoş
    Böyledir.
    Böyle.
    0 ...
  34. 43.
  35. --spoiler--
    Evet, ben bu saatten sonra fenerliyim arkadaş. Ne mutlu türk’üm diyene.
    --spoiler--

    Hahahaha afferim koçum işte böyle soyletirim adama fenerli olduğunu. Ortamlarda pustluk yapıp galatasaraylıyım demeyemezsin artık belgelendi.
    Nihaved longa.
    0 ...
  36. 44.
  37. bu nihavend de akıl aramak ineğin altında daşşak aramaktan daha mantıksız. ben pes ediyorum kardeşim *

    ulan onbinlerce insan tanıdım ki aralarında hakikatten tam manası ile "mal" diyebileceğin pek çok insan vardı. ancak ben bu kadar söyleneni veya yazılanı anlayamayan bir tip görmedim. adama kulak diyorsun ayıp oluyor ama ne daşşağı diyor.. "mr. kesme" yarışması olsa 6 milyar insanı sollar uzak ara birinci olur bu. ikinci de abur olur zaten şen kankalar.
    3 ...
  38. 45.
  39. gurursuz abur sözlüğe bakınca gündem olduğunu görüp şaşıracak puhahaha. noluyor ya diye mcıklama yaşayacak kesin. ama şu an konu çok farklı swh.
    2 ...
  40. 46.
  41. --spoiler--

    ortamlarda pustluk yapıp galatasaraylıyım demeyemezsin artık belgelendi

    --spoiler--

    Bak gidip küfür ediliyor bana diye bozuluyorsun sonra kendin küfür ediyorsun.

    Puştluk yapmak ne demek? Ben galatasaraylı olduğum için ama haksızlığa karşı sessiz kalmadığım için mi puştluk yaptım yani? Ben gerçekleri savunurum her zaman, fenerbahçeye operasyon yapılıyor. Ne yapacaktım susacak mıydım? Avrupada önüne geleni tokatlayan fenerbahçe ligde operasyona uğrarken susmam mı lazım?

    Bizi de avrupa’da önüne gelen tokatlıyor, ama bak allahın işine sen ligde başarılıyız. Bunu sorgulamayacağım sana göre öyle mi? Hadi oradan ya.

    işin üzücü tarafı bir tane fenerli arkadaş çıkıp bana puştluk yapıyorsun demedi, kendi tuttuğum takımın taraftarı dedi. Ne diyeyim sağlık olsun…
    4 ...
  42. 47.
  43. --spoiler--
    yahu uydurma olan bir kelimede büyük-küçük ünlü uyumu mu arayalım?

    türkçe cehaleti/katliamı var madem, cimbom ne demek la anlatsana biraz? ehehehe
    --spoiler--

    Ne yaparsan yap dinciye dindoş diyemezsin Türkçe böyle amk.

    Cimbom da Cim bom bom bom'dan turetilmis. Gayet uyumlu bence.
    0 ...
  44. 48.
  45. E valla şeker oğlan fenerli olduğu halde galatasaraylıyim diyene de puşt derim. Hiç kusura bakma.
    Ben küfürbaz ağzı bozuk değilim demiyorum ki; ana avrat küfür ediyor iftirasını çürütuyorum sadece.
    0 ...
  46. 49.
  47. Mel melcim ne kadar mal deyip hakaret etsin de ee var var.
    Var bir taravma var sende.
    0 ...
  48. 50.
  49. --spoiler--

    e valla şeker oğlan fenerli olduğu halde galatasaraylıyim diyene de puşt derim

    --spoiler--

    Fenerli olduğu halde değil, galatasaraylı ama kendi taraftarından gördüğü haksızlık ve fenerbahçe spor kulübü gibi 115 küsür senelik köklü bir çınarın türkiye’de uğradığı sistematik saldırılar yüzünden fenerbahçe’li gibi hisseden’ diyelim.

    Tekrar söylüyorum, elini vicdanına koy. Bu adamların takım otobüsü kurşunlandı be. Koskoca spor kulübünün futbol şubesini ortadan kaldırmaya çalıştılar. Bu ne demek şimdi? Fenerbahçe’yle kim oyun oynuyor, kim operasyon çekiyor?. Ben vicdanlı bir insanım ve galatasaraylı olsam bile bunu sorarım arkadaş.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük