eşşşek abur

entry64 galeri
    50.
  1. --spoiler--

    e valla şeker oğlan fenerli olduğu halde galatasaraylıyim diyene de puşt derim

    --spoiler--

    Fenerli olduğu halde değil, galatasaraylı ama kendi taraftarından gördüğü haksızlık ve fenerbahçe spor kulübü gibi 115 küsür senelik köklü bir çınarın türkiye’de uğradığı sistematik saldırılar yüzünden fenerbahçe’li gibi hisseden’ diyelim.

    Tekrar söylüyorum, elini vicdanına koy. Bu adamların takım otobüsü kurşunlandı be. Koskoca spor kulübünün futbol şubesini ortadan kaldırmaya çalıştılar. Bu ne demek şimdi? Fenerbahçe’yle kim oyun oynuyor, kim operasyon çekiyor?. Ben vicdanlı bir insanım ve galatasaraylı olsam bile bunu sorarım arkadaş.
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük