eşşşek abur

entry64 galeri6
    51.
  1. Cim bom'a turemis demek yanlış haklısın.
    Cim bom, Cim bom bom'un kısa soyleminden başka bir şey değil. Tuzaga dusurdun lan haha.

    Türkçe kitabindan alintiladigin o kurqllara uymuyor işte dincilere dindoş demek. Dindoş derseniz dindar anlaşılır.

    --spoiler--
    cim bom bom gibi saçma sapan şeylerden
    --spoiler--

    Cim bom bom bir slogan. Saçma değil bir anlamı, öykusu var. Cimbom kelimesi Cinol'dan gelmektedir. Galatasaray'ın yükselişe geçtiği dönemlerde ortaya çıkan bu slogan günümüzde hala kullanılmaktadır.
    0 ...
  2. 52.
  3. --spoiler--
    nihavend üzgünüm ama çocuk cidden galatasaray'lı.
    --spoiler--

    Aaa ciddi misin?
    Ben de uzaylıyım.
    0 ...
  4. 53.
  5. 54.
  6. --spoiler--
    aaa ciddi misin?
    ben de uzaylıyım.
    --spoiler--

    Kardeşim beni tanıyan benim galatasaraylılığımı biliyor. Ben neyi ispatlayayım ki sana? Burada bile elli kere belirttim galatasaraylı olduğumu.

    Ama işte ben size benzemiyorum. Benim tek davam adalet. bir rekabet var ama adil şartlarda değil. Fenerbahçe’ye operasyon çekiliyor. Adil bir yarış olsa, kim hak ettiyse o kazansa ben bunu istiyorum. Bak daha geçen sene arenadaki derbide operasyon çektiler, 10 kişi kaldı adamlar. Ama allahın adaleti şaşmadı, 10 kişiyken çaktı bize fener. Ya da beşiktaş maçı öncesi çok havalara girmiştin abur ile. Sonuç? 5 attılar oturduk yerimize.
    1 ...
  7. 55.
  8. insanların ne hakla kullandığı anlaşılamayan tabir.
    yani sırf sizi eleştirip sevmememi kabullenecek olgunlukta olmadığınız için bana hakaret ediyorsunuz ve moderasyon şikayet edilmesine rağmen işlem uygulamıyor. sari renkli seker, yıllardır beni takıntı haline getirmiş, galatasaray düşmanı...
    mel mel bakan gibson, fenerbahçe ve futbol dışında mükemmel yazar ama galatasaray düşmanıdır.
    daha yeni bir yetkili oldu o da fenerbahçe sevdalısı...
    yıllardır bu sözlükte fenerbahçe' yi yüceltip sempatik gösterme ve galatasaray' ı aşağılayıp küçük gösterme ayıbı var. objektiflik yok. çok kankiş pembiş diye sevilen yazarlar bile rakip takım düşmanlığı yapıyor.
    moderasyonu burada eleştirince çaylak olduğumuz için başka yerde eleştiri hakkımızı kullanıyoruz ama eleştirdiğimiz için biz eleştiriliyoruz.
    bakın ikinci kez şikayet ettim şahsıma hakaret eden başlık hala duruyor. ama sari renkli seker, aslolan fenerbahce dir doğru dürüst çaylaklık görmüyor. adamlar resmen galatasaray nefreti ile yaşıyor ve yazdıkları yanına kalıyor.
    ben size bir şey diyemiyorum. yine beni çaylak yaparsınız eyvallah da bu hatalı olduğunuz ve kalp kırdığınız gerçeğini değiştirmez. siz maskelerle yazmaya devam edin. benim içim rahat...
    2 ...
  9. 56.
  10. 57.
  11. Geldi eşşşek. Yazıyor şu an gurursuz gurursuz..
    1 ...
  12. 58.
  13. 59.
  14. Kuşlar ne pis hayvanlar yav. Habire siciyorlar, etrafı kirletiyorlar. Ucan fareler diyorum ben kuşlara.
    1 ...
  15. 60.
  16. 61.
  17. 62.
  18. 63.
  19. komik değil.
    efendi bir insana yapılan hakaret komik değil utanmazlıktır.
    1 ...
  20. 64.
© 2026 uludağ sözlük