o değil de ezel in bade ile seviştikten sonra ki ilk lafı ''iyi misin?''. hayır ne demesini bekliyosun abicim kızın. ''şey bacaklarımı kapayamıyorum ama gecer heralde.'' falan mı ?
ben ardından acı var mı acı demesini de bekliyodum ama olmadı. e artık bir dahakine inşallah.