bu bölüm uzun süre sonra iyi geldi bize. fakat bir kaç bölüm önce selma ile kenanın buluşmasında o olaylı günü hatırlarken kenan ile selma nın elbiseleri şimdikinden farklıydı yanlış hatırlamıyorsam. en iyisi bir bakıp geleyim.
edit: baktım geldim. elbiseler farklıymış. kenanda ceket bile yokmuş o zamanlar