"bu azad ne kadar güzel bir gelin oldu böyle", "tefo'da ne yakışıklı damat olurmuş be" dedirtmiştir. düğün kana bulanacakmış gibi hissettirmektedir an itibariyle!
an itibariyle vakti zamanında düğün hayalleri kurduğum mekanda, ali-azad düğününün yapılıyor olduğunu gördüğüm, bu yüzdende ağzıma sağlam sıçan bölümü yayınlanmakta...
--spoiler--
eyşan'dan nefret ettiğim diziydi. hala da sevmem ama bade'yi görünce temmuz'un bade'yi gebertmesinin dizinin selameti için daha iyi olabileceğini düşünüyorum artık. ilk başlarda sempatikti ama şimdi tam bir kıl!
--spoiler--
herşeyi geçtim, tüm senaryoyu bir kenara koydum. ama; 58. bölümde düğünün yapılcağı o yerde ben bugün kenan imirzalıoğlu'nun nasıl oyunu yaşadığını gördüm. o nasıl yalvarma, o nasıl pişmanlık yaptığından utanma duygusudur arkadaş. berrak tüzünataç'da hiç fena değildi ama kenan imirzalıoğlu gözlerimi yaş etti. bölüm bitsin. youtube'a bölüm konulsun başa sara sara o sahneyi izleyeceğim ben.
son bölümü ile ayıp etmiş dizidir. lan şurda 3-4 bölümdür izliyorum zaten güzel dedik izleyelim bari dedik ama şu son bölümüyle sırtımdan vurdu beni. gidip 8-10 tane bira alasım var sözlük, kötü oldum ben.
ezel gibi her hafta her özelliğiyle kadın bünyelerin ağzının suyunu akıtan karakterin biraz bencil bir öküze evrildiği, ali gibi her ne kadar romantikliği hep fonda sezilse de genel olarak höt höt olan bir tipin de elinde mikrofon "kitap falan okuyamasam da söz, sana her sabah sucuklu yumurta yapıcam" diye gözlerimizi yaşarttığı dizi. artık romantik dizi kategorisinde izlesek de kendini, yoklukta hala gideri vardır. hala dayı konuştuğu zaman döktürür, hala ali-tefo şahanedir vs vs.. eyşan hanım kızımızın da gide gele oyunculuğunu iyice geliştirdiğini görmek de pek sevindiricidir bu arada.*
--spoiler--
koskoca dayı var ulan orda, selma var. ayrıca sizin onlarca hatta yüzlerce düşmanınız var kapıya bir tane koruma koymaz mısınız arkadaş siz?
neyse selma hünel öldü sonunda. fettan karı çok çektirdi bunlara..
ama kenan, ulan kenan neyse sana bir şey demiyorum.
--spoiler--
o değilde azad'ın gelinliğine bayıldım ya hu. ben normalde gelinliklerden nefret eden bir insanım. her ne kadar kadınların hayalini süslese de benim pek hoşuma gitmez gelinlik. lakin azad'ın gelinliği bambaşkaymış. evleneceğim kadını bu gelinliğin içinde görmek isterim.