herşeyi geçtim, tüm senaryoyu bir kenara koydum. ama; 58. bölümde düğünün yapılcağı o yerde ben bugün kenan imirzalıoğlu'nun nasıl oyunu yaşadığını gördüm. o nasıl yalvarma, o nasıl pişmanlık yaptığından utanma duygusudur arkadaş. berrak tüzünataç'da hiç fena değildi ama kenan imirzalıoğlu gözlerimi yaş etti. bölüm bitsin. youtube'a bölüm konulsun başa sara sara o sahneyi izleyeceğim ben.