soundtrack albümü halen çıkmamış dizidir. toygar ışıklı okuyorsa duysun tüm müziklerin, 1. bölümden finale kadarki bölümlerde çalınan farklı tonlamaları ve enstrüman kayıtlarınıda koymalıdır.
--spoiler--
58.bölümünün fragmanında cengiz'in yine yapacağını yaptığını görüyoruz.
ama helal olsun. şu dizinin başından beri çok şey değişti. ezel, intikamla yanıp tutuşan biriyken şimdi aşk adamına döndü. ali kerpeteniyle parmak çatırdatırken şimdi aile babasına döndü. ama cengiz hep aynı kaldı. senaristlerin tutarlı oldukları tek konu cengiz atay oldu sanırım.
--spoiler--
dizi heyacanı ayakta tutmak için en önemli yan rollerini yitirdi hala figüran diyen insanlar var. koskoca intikam hikayesini tek sezonda bitirdiler hala neticeye bağlanmadı deniyor. her alanda aç gözlüyüz.
şu dizi 1-2 bölüm durgun gidince, 'ezel bozdu yea, eski havası kalmadı' triplerine girenler var. aslında sadece bu bile dizinin ne kadar muhteşem olduğunu gösterir. bize öyle bir imaj vermiş ki; bir ters köşe ya da ne bileyim bir oyun olmayınca 'kötü bölümdü' diyoruz.
1. sezonda senaryo çok ince ve tutarlı işlendiğinden, izleyicinin gözünde çıtası inanılmaz yükseldi. ezel'in intikam olayı 2. sezona sarksaydı bu sefer de uzattılar diyecektiniz. şimdi 'para için uzattılar' diyorsunuz da kenan birkan ın adı daha ilk sezonun ortasında geçmeye başlamıştı zaten...
bu dizinin bu kadar güzel olmasının en büyük nedeni ne senaryo ne oyunculuklardır;** en önemli sebep bir konunun anında çözülmesidir. mesela kurtlar vadisinin beş bölüm çektiği bir durumu, ezel 'noluyor lan' demeye kalmadan 5-10 dakikada bitiriveriyor.
---
bu akşamki bölümde ya azad ya da bade vurulacak sanırsam. ali de vurulmuş olabilir. o değil de dayının kızının düğünü basılıyor lan!
eskiden haftada her bölümü için 3 fragmanı yayınlanırdı. bölüm bittiği gibi ilk fragman verilirdi. sonra birden birşey oldu. atv diziyi 22.15 e attı. dizi 00.40 larda bitmeye başladı. 1 fragman yayınlanıyor artık o da perşembeleri en erken.
bu dizinin tek katili vardır o da pazartesi akşamını ve türkiye'deki en kaliteli diziyi ucuzca harcayan atv dir.
değil haziran gibi 4-5 hafta içinde bitmelidir. bakın bunu ben söylüyorum. ezel'in en sıkı takipçisi. bitirin artık. yada atv'nin rezilliğinden kurtulun dizi sadece internette falan yayınlansın. sözüm ona dizi kalitesi reytingle belli oluyor ya...
senaryonun çok basit olduğu 15. bölümden beri söylenen dizidir. ancak eklenir; bu diziyi kaliteli kılan: replikler, müzik, oyunculuk, ve basit senaryoyu hemen hemen her bölüm konu aynı olsa bile ters köşeler vs..
--spoiler--
nikah ve cenaze
--spoiler--
reklam öncesi olan olaylara pek girmeyeceğim. bölüm başlığı belli ediyor herşeyi. ancak;
ali'nin dans öğrenme olayı güldürmüştür.
eyşan haklı olarak ezel'e kırgındır.
cengiz'in gözü dönmüştür.