ezel

entry5773 galeri
    4009.
  1. eskiden haftada her bölümü için 3 fragmanı yayınlanırdı. bölüm bittiği gibi ilk fragman verilirdi. sonra birden birşey oldu. atv diziyi 22.15 e attı. dizi 00.40 larda bitmeye başladı. 1 fragman yayınlanıyor artık o da perşembeleri en erken.

    bu dizinin tek katili vardır o da pazartesi akşamını ve türkiye'deki en kaliteli diziyi ucuzca harcayan atv dir.

    değil haziran gibi 4-5 hafta içinde bitmelidir. bakın bunu ben söylüyorum. ezel'in en sıkı takipçisi. bitirin artık. yada atv'nin rezilliğinden kurtulun dizi sadece internette falan yayınlansın. sözüm ona dizi kalitesi reytingle belli oluyor ya...
    0 ...