ezel

entry5773 galeri
    4008.
  1. şu dizi 1-2 bölüm durgun gidince, 'ezel bozdu yea, eski havası kalmadı' triplerine girenler var. aslında sadece bu bile dizinin ne kadar muhteşem olduğunu gösterir. bize öyle bir imaj vermiş ki; bir ters köşe ya da ne bileyim bir oyun olmayınca 'kötü bölümdü' diyoruz.

    1. sezonda senaryo çok ince ve tutarlı işlendiğinden, izleyicinin gözünde çıtası inanılmaz yükseldi. ezel'in intikam olayı 2. sezona sarksaydı bu sefer de uzattılar diyecektiniz. şimdi 'para için uzattılar' diyorsunuz da kenan birkan ın adı daha ilk sezonun ortasında geçmeye başlamıştı zaten...

    bu dizinin bu kadar güzel olmasının en büyük nedeni ne senaryo ne oyunculuklardır;** en önemli sebep bir konunun anında çözülmesidir. mesela kurtlar vadisinin beş bölüm çektiği bir durumu, ezel 'noluyor lan' demeye kalmadan 5-10 dakikada bitiriveriyor.
    ---
    bu akşamki bölümde ya azad ya da bade vurulacak sanırsam. ali de vurulmuş olabilir. o değil de dayının kızının düğünü basılıyor lan!
    0 ...