alinin gençliğini canlandıran çocuğu çok iyi seçmişler oyunculukta iyi.ama bari mavi lens taktırsalardı.gençliğinde kahverengi miydi acaba ali nin gözleri?
--spoiler--
gelecek bölüm için bir kurban verecek dizidir. bu kişi eğer azad olursa kenan birkan kendi ipini çekmiş olacaktır. ama ölen kişi temmuz olur ise dizi durağanlığa geçecek ve ondan sonraki bir kaç bölüm sadece akıl oyunları şeklinde geçecektir. ama bir ihtimal daha var o da kerpeten ali mi dersin? son zamanlarda çok ön plana çıktı ve bu hafta ali'nin geçmişi işlenerek onunla ilgili soru işaretleri ortadan kalktığına göre artık gitmesinde bir sakınca yoktur...
--spoiler--
günümüz eyşan-kenan sahnelerini bihter-adnan sahnelerine acayip benzettim, ama son yarım saatiyle ne dizi be! dedirtmiştir, o ayrı. ve senaristler umarım bu son duygusal sahnelerin yer aldığı bölüm olur. çünkü bu seyirci artık aşk görmek değil; nefret ve intikam görmek istiyor. ezel'in geçen bölümdeki "intikam almadığım bi kişi kaldı, sen!" gibi diyalogları istiyor.
kenan birkan karakteri, kendini övüyorsun maşallah çok zekiyim, istediğimi elde ederim diye ama uçkurunu kontrol edemiyorsun. onu ne yapıcaz? ulan eyşan'a saf gibi aşık olunur mu? kadının kardeşini öldürttün. kardeş acısını en iyi sen biliyorsun.**
--spoiler--
54. bölümde ali'nin ezel'i satış sebebini öğrenirken, babacık serdar ın izlerini gördük. ulan adamdaki background check e bak arkadaş; istese ebesine kadar öğrenecek. o değil de, ali'nin adam olup(!) babasına döndüğü sahne biraz dokunaklıydı; özellikle inleyerek kerpeteni tıklatması...
arkadaş tavsiyesi ile başlamak istedim diziye ama ilk bölümün daha hemen başında bir royal flush görünce siktir git diyerek izlemeye orada son verdiğim dizi ... atv de yayınlanıyor bir de.
güvendiği dağlara kar yağmasına rağmen gayet soğukkanlı davranan muhterem. kerpeten ali'yi alnının ortasından vurmasını bekleyen izleyiciyi ters köşeye yatırmıştır. 54. bölüm gayet sürükleyiciydi, kerpeten ali'nin çocukluğu ve babasıyla ilişkileri gayet tat veren cinstendi ama kerpeten ali'nin ezel'i satışı konusunda resmen sıvadılar. birde eyşan'ın pozisyonu merak konusudur. kenan çok uyanık bir adam olmasına rağmen eyşan'ın karşısında salakları oynaması senaryo başarısızlığıdır.
ezelle bade yakınlaştıkça korkuyorum arkadaş bu kenan hiç asıl düşmanını vurmamışki hep sevdiklerini almış ellerinden ezel eyşanı casus yaptı ama görünki eyşan kenan badeyi ortadan kaldıracağı zaman yamukluk yapacak bence yada yapmayacak ama eninde sonunda badenin başına bir iş gelecek. ezelle eyşan birleşecek badeyede yazık olacak alinin gençliği oynatan elemanda çenesini aliye benzetecem diye epey zorlandı konuşurken he birde kenan birkandan geliyor.
(bkz: -eyşaaan bune sürpriz!!!)
eyşan yapacak sana sürprizleri
ezel, yine bi yolunu buldu çıktı işin içinden, takdir ediyoruz.
tefo, çok büyük adamsın olm, seviyorum seni.
dayı, yine çok büyük testten geçirdin adamı, patladı haliyle.
bade, seni ailecek severek ve takdir ederek izliyoruz. hep böyle kal.
eyşan, kırk yılın başı doğru bi iş yapıyo gibi görünüyosun, umarım içindeki kevaşeye söz geçirirsin.
komserim, doğru yolu bulduğun için sevinçliyiz. sürgün görevinde başarılar.
kenan, iki gram insan olsaymışsın böyle kıçı başı oynayan karılara yazılmazmışsın, beter ol.
ali, köpek gibi suçlusun, hapislerde çürümeyi, bağırarak gebermeyi hakediyosun, kılım sana bundan sonra.
azad, seni de bir şey sandık, gram beynin yokmuş, ali ali diye ağladın, beter ol, tahmin ediyorum ölerek dizideki dengeleri değiştireceksin.
meliha teyze, artık bıktım ağlamandan sızlanmandan, şizofren triplerinden. mümtaz amca'nın cool bir şekilde duruşundan örnek almanı diliyorum.
cengiz, her tarafından bal damlıyo olum senin, az göründün ama vaziyeti sıyırdın yine.
meyhaneci abi, öyle bi ağladın ki tüylerim diken diken oldu, ilk kez bunun dizi olduğunu unutup ürperdim lan. kız arkadaşım uyuyakalmıştı yerinden sıçradı, uyuyamadı uzun bi süre o yüzden.
55. bölüm fragmanı da bölümün çok hareketli geçeceğini gösterdi, artık hayırlısı.
oh ya ne güzelmiş yüzeysel tv izleyicisi gibi yorum yapmak. yok bundan sonra ayrıntılı analiz falan.*
--spoiler--
54. bölümde ali, hapishaneden çıktığında azad'la konuşurken, elindeki kerpetenle flashback yaşayarak 'ba baa ba baaa' demesi izleyicileri hüzünlendirmek için çekilmiş olsa da, nedense ben güldüm. sanki 1 yaşında çocuk ilk defa baba der gibiydi.. ba baaa baaa..
--spoiler--