ezel

entry5773 galeri
    3846.
  1. 54. bölüm sonrasında kısaca:

    ezel, yine bi yolunu buldu çıktı işin içinden, takdir ediyoruz.
    tefo, çok büyük adamsın olm, seviyorum seni.
    dayı, yine çok büyük testten geçirdin adamı, patladı haliyle.
    bade, seni ailecek severek ve takdir ederek izliyoruz. hep böyle kal.
    eyşan, kırk yılın başı doğru bi iş yapıyo gibi görünüyosun, umarım içindeki kevaşeye söz geçirirsin.
    komserim, doğru yolu bulduğun için sevinçliyiz. sürgün görevinde başarılar.
    kenan, iki gram insan olsaymışsın böyle kıçı başı oynayan karılara yazılmazmışsın, beter ol.
    ali, köpek gibi suçlusun, hapislerde çürümeyi, bağırarak gebermeyi hakediyosun, kılım sana bundan sonra.
    azad, seni de bir şey sandık, gram beynin yokmuş, ali ali diye ağladın, beter ol, tahmin ediyorum ölerek dizideki dengeleri değiştireceksin.
    meliha teyze, artık bıktım ağlamandan sızlanmandan, şizofren triplerinden. mümtaz amca'nın cool bir şekilde duruşundan örnek almanı diliyorum.
    cengiz, her tarafından bal damlıyo olum senin, az göründün ama vaziyeti sıyırdın yine.
    meyhaneci abi, öyle bi ağladın ki tüylerim diken diken oldu, ilk kez bunun dizi olduğunu unutup ürperdim lan. kız arkadaşım uyuyakalmıştı yerinden sıçradı, uyuyamadı uzun bi süre o yüzden.

    55. bölüm fragmanı da bölümün çok hareketli geçeceğini gösterdi, artık hayırlısı.

    oh ya ne güzelmiş yüzeysel tv izleyicisi gibi yorum yapmak. yok bundan sonra ayrıntılı analiz falan.*
    0 ...