nerede kedi? uyuz edeceğim onu aklımın başka yerlere gitmesi gerek. çok harikaydı.
* 1970 sahneleri her zamanki gibi harikuladeydi. ramiz ve selma, kenan için aşklarını yüreklerine gömse de kenan'ın kendini bilmez yavşak tavırları işi kulise götürdü. *
* neden ali hikayesini anlatırken mute'a aldılar ki çok sinir oldum abi, acayip merak ediyoruz o hikayeyi sayın senaristler.
sezon finalinde daha ufuk bayraktarı bulmadıkları için gazete küpüründe ki fotoğrafa tuncel kurtizin gençliğini koymuşlardı.şimdi gazete de geçen gazinoda ki bıçaklama sahnesini çekerken ufuk bayraktar'ı kullanacaklar. birbirlerine benzeseler gam yemiyecem. var mı tuncel kurtiz'de öyle uzamış favori?
--spoiler--
kerpeten ali: eyşan yanıma gelince bunların hiç birini söylemedi, tek bi şey söyledi. kurnaz karı, çıktı dedi, çıktı. başka birşey söylemesine gerek var mı?
--spoiler--
kenan imirzalıoğlu 53.bölümdeki meşhur "portakallı dayak" sahnesinde intikam dolu bakışlarla yerden kalkarken ne kadar kaliteli bir oyuncu olduğunu göstermiştir yine, yeni, yeniden...
kesinlikle bir türk dizisi olduguna inanmadıgım bir dizidir. böyle bir senaryo olamaz. klasik türk dizilerine nazaran kendine bağlayan bir dizidir. 2 dakika sonra ne olacagını kestiremezsiniz.
Kurtlar Vadisinden çakma diyebileceğimiz ve Ezel isimli Kenan imirzalıoğlunu da Polat Alemdar tiplemesine özendirilmiş olarak düşünebileceğimiz saçma bir dizi.
türk televizyon tarihinin en kaliteli dizisi ünvanını çoktan kazanmış ve hala da o ünvana sahip olan başarılı dizi.
muhteşem oyunculuk, sürükleyici senaryo, etkileyici replikler, toygar ışıklı müzikleri ve tabi ki ay yapım'ın kalitesi. soğudum diyenler kumandalarından kanal d'ye zaplanabilirler arka sokaklar harikası için.