--spoiler--
ezel : bade gitti .
tefo : ne ?
ezel : bize kim dayanır olum .
tefo : amannn . . kendileri kaybeder . . şey ben de tam intihar ediyordum .
ezel : gelmeden arasaydım keşke .
tefo : buyur abi mermi bol .
--spoiler--
bölüm itibariyle eyşanın lez olduğunu idrak etmiş bulunuyorum.badeye güzelsin dedi yaşını sordu çok gençsin dedi kıskandı ve hisleriyle alay etti olan olmuştu onu ağlatmıştı ama kıyamadı badenin boncuk gözlerinden akan bir damla gözyaşını eliyle sildi, saçlarını okşadı ve düzeltti yanağına bir öpücük kondurdu ve bende olay koptu...
53. bölüm kıyametin kopacağı bir fragman gösterilmiştir. kenan birkan ezel'in ömer olduğunu duyurup onu hapse attıracak. ancak ezel oraya bir daha girmez.
durumlar nanay.
karakterlerin bir nevi hazırlandığı bölümdü. oyunculuklar harikuladeydi. gelecek hafta çok güzel bir şekilde oyunun ilk bölümü başlayacak sinyali fragmanla verilmiş oldu. geldik o güvenlik kamerası kaydının akıbetine. ters köşe bekleniyor. ibret alınacak. evet. *
ayrıca yeni bir tarih eklendi 1981 diye, acaba o tarihte neler oldu?
ve ayrıca eyşan, s*keyim öyle aşkının ızdırabını be kadın.
edit: üzülerek bir şey söylemek isterim ki bu bölümün, 1.sezon finalinden tek farkı, orda senaristler ağzımıza burnumuza girerken, burada ekrana yalnızca keyifle bakmamızdı. "yeni hayat"mış. o da "ikinci hayat"tı. bu olsa olsa sezon finalinin spin-off'u olur.
--spoiler--
--spoiler--
bu akşamki bölümünde ezel'in; heykelini karşısına alıp arkasında da bade varken eyşan'ın nasıl bir yılan olduğunu anlatması olağanüstüydü. aynı olağanüstülük havuzun başında eyşan'ın kendisini öpmesini beklediği ezel tarafından; yakalandığında kafası ezilerek öldürülmek istenen yılan gibi sıkmasında da vardı. ayrıca kenan imirzalıoğlu'nun oyunculuğuyla ters orantılı olarak beğenmediğim cansu dere'nin oyunculuğunda da bu bölümde kıpırdamalar olduğunu hissettim. tefo ve kerpeten ali'den bahsetmiyorum bile.
--spoiler--
ihanet ayırdı intikam birleştirecek yazıyor hani heryerde şimdi eyşan ezele intikamın için yardım edecem diyor ezelde bu yardımı karşılığı tekrar birleşirse yazıktır günahtır badeye ezelin benim için bittiğin andır. Yok eyşanı kullanırsa eyşanın onu kullandığı gibi onu bilemem eyşan zaten hazır birkan tarafından kullanılmaya
-onun elini tutacağım
-yatağına gireceğim
-öpeceğim falan diyor.
Bu arada Tevfik,tefo Sarp akkaya hakkında bir karar aldım yer aldığı her projenin takipçisi olacağım artık o nasıl bir oyunculuktur beni benden almıştır.Yer aldığı her sahnede koparmıştır artık çıtayı çok yükseklere bırakmıştır aşağısı kurtarmazartık Sarp Akkaya.
kim ne derse desin türkiye dizi tarihinde çığır açmış dizi.
2.sezonu her ne kadar geçen sezonu aratsa da pazartesi akşamları evinde başka bir şey izleyenin ağzını yüzünü behzat amirim dağıtsın.
(bkz: otur adam gibi dizi izle la)
Geçen sezon dizinin en fanatik izleyicilerinden biri olmama rağmen, bu sezon sadece bir kaç bölüm izledim. ilk sezonun temposunu yakalayamadığından mıdır yoksa sedef avcının diziden çıkmasından mıdır bilmem. baharda başka bir hava vardı böyle temiz saf o ölünce küstüm belki de diziye.