karakterlerin bir nevi hazırlandığı bölümdü. oyunculuklar harikuladeydi. gelecek hafta çok güzel bir şekilde oyunun ilk bölümü başlayacak sinyali fragmanla verilmiş oldu. geldik o güvenlik kamerası kaydının akıbetine. ters köşe bekleniyor. ibret alınacak. evet. *
ayrıca yeni bir tarih eklendi 1981 diye, acaba o tarihte neler oldu?
ve ayrıca eyşan, s*keyim öyle aşkının ızdırabını be kadın.
edit: üzülerek bir şey söylemek isterim ki bu bölümün, 1.sezon finalinden tek farkı, orda senaristler ağzımıza burnumuza girerken, burada ekrana yalnızca keyifle bakmamızdı. "yeni hayat"mış. o da "ikinci hayat"tı. bu olsa olsa sezon finalinin spin-off'u olur.
--spoiler--