izlerken the godfatherı anımsatıyor aslında ramiz karaeskinin gençliği falan . dayıyı baba don vito corleone gibi benzetmişler sanırım . sırf o sahneleri dizi yapsalar daha çok izleyeceğim belki ama güzel dizi kadrosu sağlam sürüklüyor . iyi iş çıkarıyolar toplama olsa da.