bir dizide bu kadar geniş kadro, ve bu kadar muhteşem oyunculuk ve ayrıca senaryo güzelliği, anca bu kadar olabilir.
her karakter muhteşem yansıtılmazki. cengiz'in yavşaklığı, eyşan karakterinin orospuluğu, ezel'in 2 karakteri birden barındırması, kenan ve ramiz dayının intikam oyunları..
ya da azad'ın babasız geçirdiği onca yılın yansımaları.
tefo ve ali'ye söz yok zaten. adamlar tam içinde bulundukları dünyayı tam manası ile yansıtıyor.
diziyi sevme sebebim aslında daha farklı, her bölümün sonu bölümü açıklayarak, oynanan oyunlara geri dönüp bize anlatarak bitmesinden dolayı daha fazla bağlıyor insanı. sonucu biliyorsunuz, bir daha ki bölümde ne olacak acaba diyerek izliyorsunuz.. hiç bir bölüm yarıda kalarak bitmiyor ya, o güzelliği var.
bize hep dizinin sonunda bi olay olur, diğer bölümü sırf o olay için izlettirdiler, farklı oldu biraz.. seviyoruz efendim.