--spoiler--
49.bölümü hiç ama hiç olmamış dizidir. yılbaşı tatilini doyasıya yaşamışlar anlaşılan. sadece şu konsey toplantısındaki racon sahnesi güzeldi. ali aşşağıdaki ayarı alsa da sonrasında ayarı verdi yusufçuğa.
ali : akıl konuşuyor.
yusuf eğir : sus da konuşsun o zaman!!
--spoiler--
bugun 7. bölümünü izledim bağımlısı oldum ilerleyen bölümlerde neler olacak çok merak ediyorum. çok karmaşık yolda yürüyen kişiden bile şüphelenmeye başlıyorsunuz bir yerden sonra. şiddetle tavsiye ederim.
tefo..şu ezel'le konuşmalarınız varya hani şu hatun kısmı hakkındakiler, çok eğleniyorum sizi izlerken, böyle bir gülümseme yapışıp kalıyor yüzüme..süpersiniz..
ezel..tefo ile konuşurken konu bade'ye gelince verdiğin o hönkürmeyle "ne var be" arası ifaden beni kopardı. süper tepki süper mimik. hani orda olsam yapışıp öpecem o denli. ama gel gelelim şu bade denen hatun kişiyle her daim böyle aynı anda konuşmaya başlamalar bilmem ne, aynı anda telefon açmalar ve hatta o telefon açılınca meşgul çaldığı anda birbirinizi aradığınızı anlamanız feci halde saçma. bir iki olur anladık kimyanız tuttu da, bu böyle giderse konuşamayacağınız için geleceğiniz de yok. sıkılıyorum o sahnelerde.
bade.. hani sen bar işlerinden hiç anlamıyordun ilk bar işindi bu. iki günde kokteyl hazırlayıp tattıracak seviyeye gelmişsin. afferim ne diim.
ali..hani şu "tebrik" deyişin var ya ben ona hastayım, bil. o yuvarlak masa toplantıda zurnanın zırt deliğiydin ama en önde sen koştun, normalinde böyle olabilir mi bilmem ama bölümün en sevdiğim sahnesi oldu. tebrikk.
can..oğlum senin ne türlü bir genetiğin var ki bir kere bile ben burda ne halt ediyorum bunlar kim? mümtaz amca vs diye sormuyorsun..yeni yıl geldi anam yok babam nerde hadi onları bırak bari dedem beni alsaydı diye bir kere sormazsın..seri katil mi olacaksın nedir? senden gıcıklanıyorum normal değilsin.
ali..aklıma gelmişken..bahar'la azad'ı kıyaslama..en büyük fark ne biliyor musun? azad sana aşık, bir kere de sen yaşa o duyguyu. tefo'ya yaptığın konuşma başlangıcında hıyar gibi başlayıp sonunda muhteşem bitti.
1974..ramiz o hatunla öyle çocuk yapmışsınız ya yok bunun ötesi.tebrik..budur.
yazmayı unuttum..eyşan ve ezel telefonda konuşurken kamera etraflarında öyle bir tur attıkki valla benim başım döndü ekrana bakarken.. yönetmenim hayırdır?
- dayı hangi ara memlekete gittinde, peydahladın o çocuğu?
- 1974 ün bitmesine sayılı günler kala doğan velet, hangi ara evlendi? hangi ara sekiz dünyaya geldi? hangi ara sekiz bu kadar büyüdü?
- eyşan'ın, serdar'ı sakladığı oteli nasıl buldun ezel? hadi buldun diyelim peki içini nasıl hemen boşalttırdın, hadi onuda yaptın diyelim, cengiz'i hangi ara aradın? hadi onuda yaptın diyelim peki ey güzel kardeşim cengizle aynı anda nasıl oraya geldiniz? beraber mi yola çıktınız?
- kenan'a gazinoyu devrettinde ramiz dayı, bu kenan nasıl bacak kırma olaylarına girdi böyle. adam racon kesiyo *mına koyim. daha dün ferdi tayfur'un ''çeşme'' filmindeki gibi roller kesiyodu, ne olduda birden kadir inanır'a terfi etti?
- bade maceramı arıyosun? ezel'i yolda gördünde mi beğendin? borderline hastasımısın? kızlar yurdundan mı kaçtın? anan baban yok mu senin? ne ayaksın kızım sen çözemedim seni?
iyi dizi, hoş dizi, fakat benim de aklıma takılan birşey var. bu aralar o kadar silah atılıyor, adam vuruluyor, hiç mi polis gelmez kardeşim? hiç kimse mi silah sesi duymaz? bari şu merete susturucu falan takın da, biz de "kimse duymuyo tabi" diyelim.
iyiydi hoştu bu bölüm tamam da arkadaş mert öldü diye sevinmiştik. her boka burnunu sokan velet gitmişti ne güzel. ne diye hala onu gösterip canımızı sıkıyorsunuz bizim. bir de yeter artık öldürün şu serdar ı da dizinin önü açılsın.
--17. bölüm--
öyle bir döngüdür ki hayat, sevdiklerinle yer değiştirir durur. çaresiz, hep oynarsın aynı oyunu. bir kere olan herşey, olmaya devam eder. bir kere kaçtın mı herşeyden, aynı ayak izlerine basarak kaçarsın sürekli. bastıkça büyür geçmişin ayak izleri. arkadanda bıraktıkça ansızın önüne çıkarlar.
--17. bölüm--
dizideki herkes sırayla önce iyiydi, sonra kötü oldu, sonra katil oldu, sonra hain oldu, sonra mağdur oldu, melek oldu, şeytan oldu, orspu oldu, pezeveng oldu, zalim oldu, zengin oldu, fakir oldu, öldü, dirildi vb. her hafta sebatla izliyorum bu hafta kim ne çıkacak diye.