ezel

entry5773 galeri
    3605.
  1. evet en nihayet ben de bu olağanüstü dizi hakkında bişeyler yazabileceğim. geçen yıldan beri kıvranıyordum ama hiç bir sözlüğe üye olmadığım için yorum yapamıyor idim. neyse gelelim sadede:

    ne şener şen ne uğur yücel ne de ismi geçen diğer oyuncular; kenan birkan rolü sanki haluk bilginer için yazılmış ve çizilmiş artı 1

    kıvanç tatlıtuğ'a gelince. adam sadece yirmi saniye göründü ya..... bekleyin bi de konuşsun bakalım. ondan sonra eleştirin. bu diziyi efsane yapan oyunculara haksızlık maksızlık; bu dizinin kıvanç tatlıtuğ'un popularitesine ihtiyacı yoktu; adam bir görünmeyle haluk bilginer gibi dehadan daha çok konuşuldu diyenler........ ratingin azı çoğu, iyisi kötüsü olmaz. kıvancı bu dizide görmek artı 2

    geçen sezonun ezel'in intikamı konusu çok büyük bir ustalık ve kıvraklıkla, bambaşka bir konuya çevrildi. aferin. artı 3

    yok efendim beşiktaştan haydarpaşaya gemiyle gidilmişte, arabalı ondan önce gitmişte, olmazmışda falan filan.... arkadaşım sen istanbul'u çok iyi biliyor olabilirsin..... ama bu diziyi severek izleyen her izleyici istanbul'u tanımıyor ve tanımak zorunda da değil. o yüzden sikinden aşşa, kasımpaşa adama kimin nereye nerden neyle gittiği.... sen yorma tatlı canını. eksi 1 değil

    tişört-ceket sikine gelince.... çocuğum adam cengiz'i kurtarması gerektiğini düşündüğünde trengarındaydı. koşşa koşşa gideceği için, terlerim falan diye ceketini orada bi yerde çıkarttı , oraya da bıraktı gitti. sonra yine koşşa koşşa gelince, aha çeketi şoraya koyduduydum, terli terli kalırsam hastalanırım giyemde gidem dayının yanına...... demiş olamaz mı yani ha ??? ne o mal bulmuş mağribi gibi atlıyonuz hemennnn eksi 2 değil.

    sekizin sakalları.... gerçi önceki entry'lerde yazılmış ama bir daha yazim. özel hareket timleri denen bazı gruplar sakallıdırlar, yani kesmezler. bunlar askerde olurlar subayda astsubayda...... bilmiyosan götünden sallama hemen illaki bi mantık hatası buldum diye.......

    hadi kalın sağlıcakla.....
    0 ...