ezel

entry5773 galeri
    3587.
  1. iyi dizi, hoş dizi, fakat benim de aklıma takılan birşey var. bu aralar o kadar silah atılıyor, adam vuruluyor, hiç mi polis gelmez kardeşim? hiç kimse mi silah sesi duymaz? bari şu merete susturucu falan takın da, biz de "kimse duymuyo tabi" diyelim.
    0 ...