ve unutulmaması gerekir ki ezel yusuf eğir konuşmasında; "belki birgün bir masa etrafında toplanırız." demiştir. yani 1. sezon final sahnesine atıfta bulunmuştur.
unutmayalım ki orada şebo-cengiz ittifaı vardı. şebnem açık açık haindir.
ulan kerpeten ali, şebnem'in yazdıklarını okuyunca sana tefo benmişim gibi ben kahroldum lan. şebnem ne oro.puymuşsun be.
birde burda yazıyorduk "caaaâânım" dialoğunu. neler demişsin lan biz karı. yok köylü yok ağıma düşürdüm falan.