hain o masada ancak bu bölümde kim olduğunu öğrenemeyeceğiz sanırım.
ezel' in ağlaması cidden içimi acıttı kendi kendimi dizi lan bu diye teskin etmeye çalışıyorum.
bir sonraki bölümden sonra sanırım olay max payne 3 e dönecek, ezel önüne geleni silkecek.