Aşırı derece de özlediğim yarışmadır. Her ne kadar 2010’da hakkımız yense de mangamızın harikulade şarkısı varken almanyanın shit şarkısının birinci oluşu sinir bozsa da seviyorum ya bu yarışmayı, ama bizsiz çok eksikler. Diğer ülkeler bile come to esc diyor ehe.
kazanınca ülkelerin kralı olacağımızı sandıran, uefayı aldığımızdaki gibi gereksiz özgüven patlamalarına sebep olabilecek müzik yarışması. katılmak şu an için gereksiz ve yanlış olur.
türkiye'nin zannedersem geri döneceği yarışma. bana çok fark etmiyor, ben helen cumhuriyeti'ni ve kıbrıs'ı tutuyorum. ama geri dönerlerse renk katarlar tabi. hoş olur.
kaliteli yarışma mı? hayır
eğlenceli miydi? eğlencesini bilemem ama heyecanlıydı. milli maç tadında izliyorduk senelerdir belki de ondandır.
şimdi de bilmem kaç senedir yok. neden yok? onu da net hatırlamıyorum, yine birilerine kendi çapımızda trip yapıp onları cezalandırmış (!) ve yarışmadan çekilmişizdir.
yetse mi artık bu trip? geri mi dönsek dedirten yarışmadır.
Siyasallaştigi icin gereksizlesmis yarisma. Zaten biz de pek önem vermiyoruz birinci olduktan sonra. Azerbaycanin herseye hevesi çok çabuk bitiyor canim.
türkiyenin katılmaması resmen mallıktır. ne o çocuk gibi bayrağımızı mı dalgalandırtmadılar da trip atıyon eğlenmene bak. ibne trt de biz katılmadık diye yayınlamıyor yarışmayı adamlar kraldan çok kralcı. nolur 1 gece eurovision yayınlasan lan sanki süper programlar yayınlıyon normalde.