eurovision

entry446 galeri20
    395.
  1. Bu akşam tsi 22.00'da finali gerçekleşecektir.Fransa israil Bulgaristan Kıbrıs favorilerdendir efendim.
    0 ...
  2. 394.
  3. Aşırı derece de özlediğim yarışmadır. Her ne kadar 2010’da hakkımız yense de mangamızın harikulade şarkısı varken almanyanın shit şarkısının birinci oluşu sinir bozsa da seviyorum ya bu yarışmayı, ama bizsiz çok eksikler. Diğer ülkeler bile come to esc diyor ehe.
    4 ...
  4. 393.
  5. kazanınca ülkelerin kralı olacağımızı sandıran, uefayı aldığımızdaki gibi gereksiz özgüven patlamalarına sebep olabilecek müzik yarışması. katılmak şu an için gereksiz ve yanlış olur.
    0 ...
  6. 392.
  7. artık katılmadığımızdır.

    geçen şöyle bir bu seneki şarkılara bakayım dedim de, biz yokken tadı çok kaçmış be! şarkıların çoğu tırttı.
    2 ...
  8. 391.
  9. türkiye'nin katılmaması gereken yarışma.
    0 ...
  10. 390.
  11. 389.
  12. benim icin balkan girls sarkisiyla beraber bitmistir ama cocuklugumda cidden bizim evde buyuk aksiyondu :D
    0 ...
  13. 388.
  14. Ayrımcılık yapılıyor diye katılmayı bıraktık. Ama gelin görün ki bizde çoğu zaman yüksek puanları Azerbaycan, Bosna Hersek, Makedonya ya veriyoruz.
    2 ...
  15. 387.
  16. türkiye'nin zannedersem geri döneceği yarışma. bana çok fark etmiyor, ben helen cumhuriyeti'ni ve kıbrıs'ı tutuyorum. ama geri dönerlerse renk katarlar tabi. hoş olur.

    zito!
    2 ...
  17. 386.
  18. Herkes görüşünü ifade etmekte Özgür tabiki.

    Ancak Herkes cevap vermekte de Özgür.

    Yapılan kiyaslama Michael Jordan neden Futbolda 1 numara gosterilmiyor demek gibi birşey.

    Bu arada her türlü Neşet babacıyız yanlış anlasilmasin.
    0 ...
  19. 385.
  20. Yarismanin konseptinden habersiz kişilerin hakkında yorum yaptığı yarışma.
    1 ...
  21. 384.
  22. artık eski tadını vermeyen yarışma.
    bundan 5-6 sene öncesine kadar daha ciddi bir organizasyondu.

    ancak rusya'nın ninelerinden bu yana sürekli bir düşüşte gördüğüm organizasyondur.
    2 ...
  23. 383.
  24. 2017 yılında leş gibi bir birincisi olan yarışma.
    2 ...
  25. 382.
  26. 381.
  27. kaliteli yarışma mı? hayır
    eğlenceli miydi? eğlencesini bilemem ama heyecanlıydı. milli maç tadında izliyorduk senelerdir belki de ondandır.

    şimdi de bilmem kaç senedir yok. neden yok? onu da net hatırlamıyorum, yine birilerine kendi çapımızda trip yapıp onları cezalandırmış (!) ve yarışmadan çekilmişizdir.
    yetse mi artık bu trip? geri mi dönsek dedirten yarışmadır.
    3 ...
  28. 380.
  29. 379.
  30. dünya müziğine bir tek abba yı kazandırmış, sıfır bir organizasyon.
    0 ...
  31. 378.
  32. 377.
  33. katılmadığımıza sevindiğim siyasi şarkı yarısması.
    1 ...
  34. 376.
  35. Şarkı söylenmesine gerek yok aslında. Direkt puanlama yapılsın olsun bitsin.
    1 ...
  36. 375.
  37. 374.
  38. Ulan iyiki katilmiyoruz su amk yarismasina.

    Hayir herkes komsuya veriyor diye bir iki kere gaza gelip az kalsin komsu ihsan dayiya verecektim , neyse ki kestaneyi cizdirmeden kendimi toparladim.
    1 ...
  39. 373.
  40. KKTC bayrağına yasak getirmiş oluşumdur. zaten iyi bakmıyordum şu haberden sonra benim için davos pardon eurovision bitmiştir.

    http://www.haberturk.com/...raklar-listesi-tartismasi
    0 ...
  41. 372.
  42. Siyasallaştigi icin gereksizlesmis yarisma. Zaten biz de pek önem vermiyoruz birinci olduktan sonra. Azerbaycanin herseye hevesi çok çabuk bitiyor canim.
    0 ...
  43. 371.
  44. türkiyenin katılmaması resmen mallıktır. ne o çocuk gibi bayrağımızı mı dalgalandırtmadılar da trip atıyon eğlenmene bak. ibne trt de biz katılmadık diye yayınlamıyor yarışmayı adamlar kraldan çok kralcı. nolur 1 gece eurovision yayınlasan lan sanki süper programlar yayınlıyon normalde.

    edit: eksileyen trt genel müdürü.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük