eurovision

entry446 galeri20
    420.
  1. çetin alp abimizin efsane "opera" adlı şarkısı hala hatırlarda.
    0 ...
  2. 419.
  3. 418.
  4. 417.
  5. şu aşağılık kompleksinizden bi kurtulamadınız amk ya. Yok Bütün dünya izleyecekmiş, yok avrupa mavrupa. Sertap kazandı da noldu? Avrupalılar sizi avrupa olarak mı tanıdı?

    Hem Örövizon’un kendisi bi siyaset programı,
    Gelmiş burda ciddi ciddi siyasetten etkilendiğinin altını çiziyorsunuz. Evet. bilmeyen mi var? Ama o siyaset sizin bahsettiğiniz siyaset değil işte.
    0 ...
  6. 416.
  7. Şöyle taşşaklı, bütün dünya tarafından izlenme ihtimali olan bi yarışmanın siyasetten etkilenmesi ne kadar saçma aq. Bu durumda sertab erener'in birinciliği de hikaye diyebilir miyiz? izlerken taraflı olduğumuzdan mı nedir çok beğenmiştik aslında.

    Her şeye rağmen katılmamız gereken yarışma bence. Yok yani çok iyi olduğunu düşündüğün şarkını 15. Yapsınlar nolcak ki. Önemli olan yarışmaktı diye bi klişe vardır ya bence burda geçerli. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Salın teoman'ı ne biliyim hayko cepkin'i, şebnem ferah'ı falan, eurovision için şarkı yapacak olmaları bile çok iyi bir şey olurdu.
    0 ...
  8. 415.
  9. Müzikten ziyade siyasetin etken olduğu şarkı yarışması.

    Taraflı.

    Taraflı olduğu için de Türkiye katılmıyor.

    Puanlar sikindirik şarkılara veriliyor. Birinci yapılıyor. Bu seneki örnek Ukrayna. Sırf savaş var destek olalım diyerek ite kalka birinci yaptılar...

    Samimiyet yoksa ne edeceksin sikindirik şarkı yarışmasını ...
    1 ...
  10. 414.
  11. hadise'nin katıldığı yarışma. hemen düm tek tek dinlemeliyim.
    0 ...
  12. 413.
  13. 412.
  14. Önce rusyanın 2010da da almanyanın yaptığı haksızlıklar sonrasında yahudi can bonomoyla katılınca bile dereceye giremediğimiz için 10 senedir boykot ettiğimiz haçlı organizasyonu.
    0 ...
  15. 411.
  16. türkiye'de çok çarpık bir algıya sahip yarışma. özetle, iyi derece alamayana rezil, alana büyük sanatçı muamelesi yapılır. müziği sayılara indirgeyen bu anlayış değişmediği sürece bu yarışmaya dönsek de olan halkın geçici başarısı hırsını tatmin etme yolunda ezilen temsilcilere olacak. müziği müzik olduğu için sevenler istisna.
    0 ...
  17. 410.
  18. eski günlerinden çok uzak, rezil bir şarkı yarışmasıdır. şu yarışmayı yöneten, kurallarını koyan kurul ya da komite kimdir bilmiyorum ama her kimseler yaptıklarıyla gurur duymalıdırlar! önce güzelim organizasyonu ibne top yuvasına çevirip ciddiyetini bitirdiler, sonra puanlamanın da içine sıçtılar. yetmedi, 64 yıldır kesintisiz yapılan yarışmayı ilk defa bu sene iptal ettiler. o onur da bu dal taraklara ait.

    tarihe geçtiniz eurospu çocukları!
    0 ...
  19. 409.
  20. 408.
  21. 2018de birinci seçilen geri zekalıdan sonra neden katılmadığımızı anladığım saçma sapan organizasyon.

    dünya ne zaman bu kadar salaklaştı? o ne saçma sapan bir kadın ve şarkıydı ulan? olabildiğine saçmalamak mı esas anlamadım ki.
    2 ...
  22. 407.
  23. politik oluşuna dem vurup duyar kastığımız sonra da gidip azerbaycan'a 12 puan verdiğimiz onlardan da 12 puan beklediğimiz yarışma. özlenmiştir en azından heyecanla takip ediyorduk.
    1 ...
  24. 406.
  25. 405.
  26. siyasallaşıp iş müzikten çıkınca pek bir tadı kalmamıştır. son yıllarda yaptığımız ender güzel eylemlerden birini yapıyoruz. umarım buna devam ederiz.
    0 ...
  27. 404.
  28. Tamamen politik, parayı verenin birinci olduğu sözde yarışma. 2018 yılındaki israil'in siktiriboktan şarkıyla birinci olmasından anlayabilirsiniz.
    0 ...
  29. 403.
  30. Şu imamoğlu cumhurbaşkanı olsa da yeniden katılsak. Vikipedia falan açılsa.
    3 ...
  31. 402.
  32. 401.
  33. Türkiye’nin yokluğunu muhtemelen arayan yarışmadır. Özellikle son 2 3 senedir şarkıların kalitesi genel olarak düştü. Oysa Türkiye bu yarışmaya farklı tarzlar ve özgün bir konsept getirebiliyordu.
    1 ...
  34. 400.
  35. O da artık mazide kalmıştır. Hani eski bayramlar, eski ramazanlar falan olur ya,bu da böyle eskilerde kalmıştır. Çocuklugumuzda televizyon karşısında, bilmediğiniz dillerde söylenen şarkıları dinlerdik ailemizle. Yapılan oylamaları heyecanla izlerdik. Milli duygularımız kabarırdı falan... Bunu da elimizden aldılar malesef...
    3 ...
  36. 399.
  37. Trt katılsa. Amatör ya da nasıl desem yeni çıkan şarkıcıların kendilerini tanıtması için fırsat olur Türkiye adına. Zira Avrupa'da öyle..
    0 ...
  38. 398.
  39. avrupa televizyon yayıncılarının kurduğu örgüt. bir de şarkı yarışması düzenler kendi adına.
    0 ...
  40. 397.
  41. 2018'in kazanan şarkısına ve şarkıcısına 30 saniyeden fazla katlanabilene de ayrıca ödül verilmesi gereken şarkı yarışması.

    diğer şarkıları dinlemedim ama eminim ki netta isimli guruldayıp kabaran abladan daha hatta kat kat iyi şarkılar söylemiş yarışmacılar olduğuna eminim. katılmadığımız için üzülmüyorum.
    3 ...
  42. 396.
  43. Al gülüm ver gülüm puanlama sisteminin olduğu, Avrupalı olmayan ülkelerin de katıldığı kurucu ülkelerin kafalarına göre itiraz edilemeyen kurallar koydukları saçma bir şarkı yarışmasıdır.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük