zamanında azeri türkü, hamile kadınların karnını yarıp, acaba kızmı erkekmi çıkacak diye yazı tura atan haysiyetsiz, onur yoksunu askerlere sahip şerefsizler topluluğu.
internet hızı konusunda hiç de fena olmayan ülke. Online oyun oynuyorum, yeri gelir başka bir ülkenin serverine girer oynarım. Teknolojiyle ilgilendiğimden de internet hızlarını hep sorarım o ülkelerin. Azerbaycan serverlerinde oynardım önceden, çok az ping olurdu. ( Ping yani oyunun takılma hızı pinginiz 70'den yukarıysa oyun oynamanız gittikçe zorlaşır. Oyun takılır, sıktığınız mermiler çok geç gider vs. ) Azerbaycan serverlerinde şimdi 210-250 bir ping oynarken daha doğrusu oynayamazken, ermenistan serverlerinde 140-150 oluyor bu. Sordum Azeri kardeşimize internet burada pahalı dedi. Ne kadar dedim? Yanlış anlamadıysam 2 megabit'i 20 manat dedi. Yani bizde 40 küsür lira oluyor. Ermenistan serverinde sordum 8megabit'e 8000 dram yaklaşık olarak 40 tl'ye yakın bir fiyat ödediklerini söyledi. E hal böyle olunca da daha yüksek internet hızlarına sahip server açıyorlar bizde diğerine göre daha hızlı oynayabiliyoruz. Her nedense Azerbaycanla aramızdaki internet hızının daha iyi olduğunu sanırdım hep aradaki mesafeden dolayı; ama bu sefer yanıldım. Azerbaycanla da aramız yakın; ama ilişliler iyi belki bu ülkeler arası bu internet hattına daha önem verilmiştir dedim daha iyidir dedim; ama yanıldım. Ermenistanlılar 8 megabit hızla bile kendi ülke serverlerinde bizim kendi ülke serverlerinde oynadığımız pingden daha aşağı bir pingle oynuyorlar.
anlasilmayan konuya deginelim:
ermenilerin hak iddia ettikleri dogu anadolu 1000 yildir turklerin kontrolunde olabilir. ancak bu degildir ki buralar turklerindir. ayni bakis acisiyla yunanistan'in da bilmem kac yuzyil boyunca turklerin oldugunu iddia edebilirsiniz. ancak orada ermenilerin binlerce yildir (ya da yunanistan icin yunan) yasadigini inkar edemezsiniz. ermeniler dogu anadolu'dan 20. yuzyilin basinda temizlendikleri icin buralarda ermeni kalmamistir dogal olarak. ermeniler anadolunun kadim (otokton) halklarindandir. ermenilerin neden anadolu'da gozleri var diye sormak icin bunu bilmemek gerekir.
not: osmanli zamaninda dogu anadolu'da turk nufusunun ermeni nufusundan fazla olmasi ermenilerin buranin kadim halki oldugu gercegini degistirmez.
narko terör örgütü pkkya silah ve iletişim araçlarını dağıttığı bir kez daha belgelenmiş ülkedir.
bu haberin şahsen bana göre herhangi yeniliği ve orjinalliği yok ama bunca şeye rağmen halen bu ülke yöneticileri ve bunların abd deki para babası diasporası ile oturup konuşup tartışıp bir sonuç elde edebileceğini zannedenler aklıma gelince midem bulanıyor suratlarına kusmak istiyorum. https://galeri.uludagsozluk.com/r/323030/+ https://galeri.uludagsozluk.com/r/323031/+
--spoiler--
pkk Terör Örgütü son saldırılarda Rus yapımı ağır silahlar kullanıyor.
Rus yapımı DShK anti-aircraft Doçka ile yine Rus yapımı RPG-7 roketatar ve uzun namlulu silahlar Ermenistandan irana gönderiliyor, burada da terör örgütüne dağıtılıyor.
istihbaratın kaynağı ABD ve israil.
iki ülke bölgeyi çok yakından izliyor.
Washingtonda bir kaynak, israil istihbaratının Rus yapısı ağır silahların Ermenistandan irana gönderilerek PKK Terör Örgütüne dağıtıldığını tespit ettiğini aktardı.
Obama Yönetimi, Erdoğan Hükümetiyle israilin arasını yapmaya çalışıyor.
ABD, iki ülke arasındaki gerginliği aşmak için yeni bir girişim başlattı.
--spoiler-- http://www.ilk-kursun.com/haber/118523
fakir ülke, halkı da fakir. işi gücü yok pkk'ya silah verecekmiş. ahahah, adamlar sürünüyor bizim paranoyak milliyetçilerin inandığı şeye bak. başka bir gerzek de yok olsa sevinirim demiş. buyur burdan yak, millet ölüm diliyor ulu orta. bütün ırkçılar gebersin lan.
biz türkiye olarak ve ayriyeten mazlum taraf olarak her fırsatta buzları eritmeye çalışsak da yüzsüzler yine adiliklerini yapıp ortalığı karıştırıyor. ayrıca türkiye ye ve türk milletine zarar verecek her unsurun baş destekçisi , pkk en başta olmak üzere.
şu devirde hala birisini ermeni sözünü kullanarak aşağıladığını sanan hergeleler var. ayrıca memlekette binlerce ermenistan uzmanı profesör de varmış. öğrenmiş olduk bu vesileyle.
tanım: vatandaşlarının aşağılık insanlar olduğu ülke, yersen.
ipe sapa gelmez bahanelerle savunulmaya çalışılan, adamların direk ağzından dökülmüş nefret söylemlerine rağmen halen ermeni siyasileri birer barış güvercini gibi göstermeye çalışan dangalakları meydana çıkartmıştır.
peki madem öyle gene yakın dönemden bir başka ermeni siyasetçisi atarlanması haberini paylaşalım.
--spoiler--
Ermenistan Cumhurbaşkanı Serj Sarkisyan, yeni nesillere Ağrı Dağını almalarını söyledi
Ermenistan Cumhurbaşkanı Serj Sarkisyan, Ağrı Dağı bölgesine göz dikti. Sarkisyan, biz Karabağ bölgesini düşmanın elinden kurtardık. Ağrı Dağı bölgesinin alınmasını ise siz bıraktık dedi.
Ermenistanda dün düzenlenen Ermeni dili ve edebiyatı yarışmasında öğrencilerden birinin, Batı topraklarımızı Ağrı Dağıyla birlikte geri alabilecek miyiz sorusuna yanıt veren Sarkisyan,
Bu sizin neslinize bağlı.
Mesela benim nesil üzerine düşen görevi başarıyla yerine getirdi.
90lı yıllarda vatanımızın parçası Artsahı (Karabağ bölgesini) düşmanın elinden kurtardık.
Her neslin bir görevi vardır.
Siz de ileride bizim gibi görevinizi yerine getirip getirmeyeceğiniz birlik ve beraberliğinize bağlıdır.
Biz Ermeni ulusu her zaman Anka kuşu gibi küllerden dirilmeyi başarmışızdır.
Ama şunu da söylemem gerek.
Günümüz dünyasında ülkelerin itibarı yüzölçümüyle ölçülmüyor.
Ermenistan modern, güvenli ve ekonomide başarılı ülke olursa itibarı da o denli yüksek olacaktır şeklinde konuştu.