halkı ile hükümeti arasındaki köprülerin koptuğu ülkedir zira halk açlıktan ölürken, devleti yönetenler amerikan ve fransız diasporasının emriyle türk düşmanlığı politikasını gütmektedirler. halkında büyük bir türkiye sempatisi varken korkudan ses çıkaramamaktadırlar. günlük konuşmalarında esprilerini ve küfürlerini bile türkçe yapan ermeniler eğer fırsat olsa hemen türkiye ile birleşme yanlısıdır aslında.
bağımsızlık bildirisinde "ermenistan cumhuriyeti, 1915 osmanlı türkiyesi ve batı ermenistan' da gerçekleştirilen soykırımın uluslar arası alanda kabul görmesi yönündeki çabaları destekler (11. madde)" maddesi bulunan devlet.
türkiye ile uğraşmaktan paralarını türkiye karşıtı propagandaya harcamaktan kendi milletine ve topraklarına yatırım yapamayan ülke. bir gün boktan intikamın peşini bırakıp dürüst olsalar, ulan türkiyeden tazminat alıp , özür diletecez diye alacağımız paranın 10 mislini 100 mislini harcadık yazık bize diyecekler ama nafile. türkiye nefreti onların genç nesillerinin afyonu onlara bir hedef lazım günah keçisi lazım o da türkiye.
zaten nerede bir ülke günahlarından kaçmaya çalışır suçu ülkeme atar. bunların agabeyi fransa kendi soykırımın dik alasını yapar ama ben yaptım hemde defeatle diyemez ama türkiye yaptı der.
doğuşun da dediği gibi babadan oğula nesil bunlar.
haline bakmadan diaspora vasıtasıyla türkiye'ye diklenen ve hala ölmüş koyunun kaybolmuş kuzusunu arayan maşa devlet. ben böyle bir ülkede yaşasam o ülkenin bana verdiği vatandaşlıktan utanırım şahsen. sağdan soldan soykırım kararı dileniyorlar.
sıcak kanlı insanları, enfes yemekleri, tarifsiz yapıları ve kanyağı ile beni benden alan ülkedir. Türkiye hakkında olumsuz düşünen ermenilerin oranı, ermenistan hakkında atıp tutan türklerin oranıyla hemen hemen aynıdır.
dünya üzerinde varlıklarını, (sözüm ona) türkler atalarımızı katletti yalanını ağızlarına emzik gibi yapıştırarak sürdüren ülke. modern tabirle tam anlamıyla eziklik!!! göçmen oldukları ülkede oy uğruna kullanılan insanlar topluluğu.
kurtuluş zamanında bölgesel mücadele ve çatışmalar olmuştur. türkler de ermeniler de can kaybı vermiştir. türklerin ermeniler tarafında çeşitli işkencelerle öldürüldüğüne dair belgeler mevcuttur. fakat biz bunu günümüzde mevzu bahis etmiyoruz. kimse atalarının suçundan sorumlu değildir. bu mantıkla giderlerse bize uzak allah' a yakın olsunlar. bakın hala iyimser yaklaşıyorum. ülke olarak ta iyimserlik politikası uyguluyoruz. şunun farkına vardım ki fazla iyilikte zararlı. gerçekçi olmak gerek.
açlık sınırında yaşayan ülkedir. ayrıca milletvekilinden cumhurbaşkanına kadar olan tüm siyasetçileri zeka özürlüdür zira 3-5 ayda bir türkiye aleyhine abuk sabuk ciddiye alınmayacak aptalca açıklamalarda bulunmaktadırlar.